pridurciau dar tai, kad ir nesvarbu kas ten gyvena... 2014.12.05 12:34, Linas Petkevičius rašė: > Sutartyje nurodyti adresu registruotu laisku. > > "GS" wrote in message news:m5s1i3$lt6$1@trimpas.omnitel.net... > > Bandant perimti klientus iš konkuruojančios įmonės, tie rodo sutartį, > beje neterminuotą, su įrašyta prievole pranešti apie nutraukimą prieš > tris mėnesius. Kas link tų trijų mėnesių, tai tas laikotarpis lengvai > nuginčijamas remiantis LAT išaiškinimais. > Pagal LAT išaiškinimą, Civilinio kodekso 6.721 straipsnio 1 dalyje > numatyta kliento pagal atlygintinių paslaugų sutartį teisė bet kada > nutraukti sutartį, t. y. klientas neprivalo įrodinėti sutarties > pažeidimo fakto, o gali pats nuspręsti, kada atsisakyti jam teikiamų > paslaugų ir nutraukti sutartį. "...Kliento teisė atsisakyti bet kuriuo > momentu nuo teikiamų paslaugų aiškintina tuo, kad paslaugos gali būti > teikiamos tik esant kliento sutikimui. Klientui išreiškus valią > atsisakyti nuo paslaugų, jų teikėjas turi nutraukti tokių paslaugų > teikimą..." > Tokiu atveju svarbu, kad klientas paslaugos teikėjui praneštų apie > sutarties nutraukimą. Įstatyme pranešimo forma nereglamentuota, todėl > tinkamu pranešimu gali būti pripažinti ir kliento (paslaugų gavėjo) > veiksmai. > Reali situacija tokia, kad klientai nežino, kaip pranešti. Klientų > aptarnavimo centro nėra, įmonės atstovai telefonu nepasiekiami, pagal > įmonės registracijos vietą registruotų laiškų niekas nepriima (gyvena su > įmone nesusiję asmenys). Kaip gi atsisakyti paslaugų, kad paskui > nekaltintų dėl nemokėjimo už paslaugas?