Ar yra reikalavimai, kaip pateikti? į rankas, į pašto dėžę ar į e-dėžę? OK, sakykime kad aš negaunu, tai... man pačiam pradėti ieškoti? ir kitas klausimas nuo kada pradėti nerimauti ir ieškoti? Ačiū monaxas P.S. kažkaip ir maniau, kad turėtų būti taip civilizuotame pasaulyje. "monaxas" parašė naujienų news:m5jf33$a6s$1@trimpas.omnitel.net... Bendrija, kaip ir bet kuris kitas ūkio subjektas, turi pateikti sąskaitą su visais privalomais rekvizitais. Šiuolaikinėms buhalterėms tas nesudaro jokių problemų, nors yra tekę iš vienos SB pernai pasiimti sąskaitą apie nasumokėtus mokesčius surašytą ranka. Notarui tiko. "MinVodai" <minvodai@gmail.com> wrote in message news:m5jeqb$a25$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > noriu protingų minčių: > Prieš pusmetį miesto savivaldybė nutarė, SB plotus perimti į miesto > apskrities zoną. > Teisiškai pakeitė adresus, dabar tiesiog adresas: Gatvės pavadinimas, > numeris ir miestas. Nebėra įrašo SB"ToksIrToks" > > taigi supratau, kad SB nariu man nebėra tikslo būti -> už šiukšles > susimoku > pats, elektra perėmė Lesto, Vandentiekis-gręžinys(mano), Kanalizacija > vietinė (mano), žemės mokestį dabar jau mokame VMI. Kaip ir SB niekas > nebepriklauso, apart keliai (ir tai gal..?). Susimokėjau visus > paskutinius > mokesčius bendrijai ir išstojau iš narių. > Klausimas - kaip kitais metais turėtų man pateikti tikslinių mokesčių > kvitą? Arba kaip aš turėčiau sužinoti kiek ir kokių mokesčių turiu mokėti > bendrijai? > > > kodėl toks klausimas iškilo? ogi dėl to, kad, kai pasakiau kad nebenoriu > būti nariu, nes vis priekaištauja jog nedalyvauju susirinkimuose, kad > nežinau kiek reikia mokėti (kas metai keičia įmokas), kad noriu mokėti > internetiniu būdu - JIEMS tai didžiausias "baubas" :) tai ir sakau, kad > "aš > didelė rakštis JUMS" tai išstoju ir baigsis bėdos tiek man tiek SB > administracijai. > Na žinoma, buhalterė (skaitliukų virtuozė) pradėjo gąsdinti, kad dvigubi > mokesčiai bus kai išstosiu... :) Man pasakius, kad didžiausias "briedas" > ką tik nuskambėjo iš jos lūpų per visą jos karjerą, tai nusisuko > akivaizdžiai ir nebebendravo :) Pirmininkas dar bandė kalbinti, kad > pasilikčiau, bet... kažkaip buvau tvirtai nusprendęs, kad jokios realios > naudos man neatneša už narystę įnešti mano pinigai. Taigi aš jau nebe SB > narys... > Tai dabar tokia dilema - kaip aš sekančiais metais turiu žinoti kiek turiu > susimokėti? > > Suprantu namo bendrijas - jie gauna lapelius. kuriame nurodyta kiek ir už > ką > JIE susimoka, beje ir gali mokėti e-bankininkyste. > taip pat suprantu, jog išstojęs iš bendrijos, kai gyvenu bendrijos > apibrėžtame plote, turiu mokėti kažkokius susirinkimuose nustatytus > mokesčius. Bet kai aš ne narys ir jokios info susirinkimuose negausiu, > kaip > tada? > > Tiesiog noriu Jūsų protingu minčių, kaip iš tikrųjų turėtų elgtis > bendrijos > administracija ir kaip turėčiau elgtis aš - ne bendrijos narys. > > Ačiū > > P.S. beje, jei kas nori "pasibėdavoti" ta pačia tema, tai diskusijai aš > pasiruošęs :) >