Tesinys. Reiskias kai supportas neturi atsakymo esi nusiunciamas i csd@msdirectservices.com ten manes irgi neranda. Pasiule nemokama dvd + nauaja rakta jai sumokesiu 24eur uz shippinga. Iseitu kad vartotojai yra tiesiog trinami licenzijuojancios ir baudziancios strukturos :) On 1/7/2015 7:56 PM, B wrote: > Sveiki, visai netycia susiduriau su MS. > > Reiskias 2011 online pirkau windows 7 home, ne oem o full, is > Lietuviskos svetaines tuomet pasiunte i UK atlikt mokejima. Sumasciau > pasitvarkyt PC, atsisiusti iso kopija kaip maniau su visais paskutiniais > atnaujinimais taipat kaip pirkimo diena. > > Mano nuostabai niekur MS mano email'o neima, neatpazysta. Susirasinejau > su LT supportu beviltiskai, pasak ju jie neturi duomenu apie zemesnius > kaip windows 8 pirkejus ir nukreipe i UK. UK sako "we do not store > records older then 2 years" ir neranda niekur nieko apie mano uzsakyma > nors as pateikiu ypac isamiai su visais pdf invoic'ais, order numeriais > ir tt (gerai kad gmail viska atsiimena). > > Taigi klausimas kaip gali jaustis saugus-legalus suplojes 160GBP jai > niekas neranda ne zymes apie tave ar tavo pirkini? Reikalas tas kad PC > naudoju darbo reikalais...