On 2020-12-28 22:40, Linas Petkevičius wrote: > Ne, bet tu aiskini, kad zmogui pavyzdziui reiks spresti problemas, nors > 95 procentams atveju tai negalioja. > Tai aš, gi, aiškiai parašiau ir kelis kart pakartojau, jog "reikia naudotis sveika nuovoka priimant sprendimą, šitą konkrečią dėžę reik pasaugot ar iškart į konteinerį". Aš negaliu visus gyvenimo atvejus nupasakoti, todėl aprašiau situacijas, kada dėžės išsaugojimas duoda realių dividentų laiko sąnaudų prasme, o kartais net ir pinigų sutaupo. O kam iš mano įžvalgų gali būti naudos, tas tegul jomis pasinaudoja, o kam netinka, darykite kaip jums atrodo geriau. > Kokia Amazono grazinimo politika LT - nezinau. Taigi, kad situacija smarkiai skiriasi. Lietuvoje tu pats privalai prekę TEISINGAI supakuoti ir išsiųsti Amazonui, o Amazonas vėliau kompensuoja siuntimo išlaidas (jei gauna prekę ir jei gauna ją tvarkingą). Žodžiu, šioje vietoje didelė atsakomybės dalis užgriūna ant grąžinančio prekę pirkėjo pečių. Todėl bet kokio brangesnio prietaiso pakuotė tvarkingai padedama į garažą ir išmetama tik kai jau bus aišku, jog jos nebereikės. T.y. elementarus racionalus elgesys, o ne hobis, liga, manija ar dar koks briedas.