On 2020-12-30 19:00, Yvl wrote: > sansai lygiai tokie patys. Klausyk, Yvl'ai, jaučiu tave reiks vėl į šitlistą sudėt, kur tu ilgą laiką ir sėdėjai, nes tu čia pievas eilinį kartą rašai su netinkamais argumentais, jau pradeda atsibosti. Tema apie TELIKUS ir jų transportavimą/gražinimą, o ne apie tavo nežinomos paskirties DAIKTUS, kurie "kainuoja 10x kartų, kaip mano visi gyvenime pirkti telikai". Kadangi jau nepamenu, kiek kainavo senesni telikai, bet paskutinių dviejų kainas sudėjus ir padauginus iš 10x, man gaunasi suma virš 50k EUR... > ir nu kazkaip panasu, kad nepatogu buvo > tamstai suzinot, kad keliasdemimt k vertes daiktai siuntinejami > NEGAMYKLINEJ pakuotej netgi garantinio serviso atveju, ir niekam nekyla > problemu del to :) Nežinau ką tu ten tokio tiek kainuojančio pastoviai siunti į garantinius be pakuočių, ir ar juos iš viso įmanoma sukišti į originalias pakuotes ir ar tai neprasilenkia su common sense, bet regis man, jog tai tikrai ne TELIKAI ir tu net gal siunti juos ne kaip FIZINIS asmuo, todėl tam reikalui gali veikti kiek kitos grąžinimo taisyklės nei civiliokams, pirkusiems TV iš paprastos ar internetinės parduotuvės. Atspėjau? Todėl arba įvardink, kas tai yra ir įrodyk, jog galima šioje diskusijoje tai laikyti analogija telikui ar kitam panašiam didelių gabaritų trapiam elektronikos gaminiui ir jog tai buvo nupirkta ir grąžinta fizinio asmens, arba paprasčiausiai eik rūkyt morkos. Ir dar gali su šituo pasiginčyti: Items not sold by Amazon or FBA (fulfilled by Amazon) may have their own rules. Here are some Amazon guidelines: The outer box, bag or envelope doesn't matter, though it should offer the same amount of protection as the original packaging. An inner plastic bag with Amazon coding? Preferred. Original product packaging with pictures, brand name, instructions is generally required. They could refuse the return or give you a partial return. Sėkmės.