nesupratau parkiu priezasties. omnis taves nepasirinks, kai bus klausimas "klientas vs. nuostoliu minimizavimas". tiesa sakant jau nepasirinko. is kitos puses na pakelsi omni ant 2000 ir ka, subjekto korteleje irasys "sitam geru salygu neduoti"? net jei ir taip - nx juos. "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message news:kvk6f4$4bo$1@trimpas.omnitel.net... > Nupirktas telefonas. Ijungtas - po poros dienu nebeveikia, grynai > gamyklinis brokas. Is geros dusios priduotas i servisa. Grazintas > suremontuotas. AGA BLIAT!!! Grazino kita - padeveta, subraizytu ekranu. > Pareiskus pretenzija WTF, paeme atgal ir jau menuo tyli. Parasiau > Omnitel'iui laiska per ju sistema, ka jie apie tai mano - tipo atsakysim > per 24 valandas. Praejo savaite - dar neatsake. Parasiau dar karta, su > paklausimu, kur atsakymas į pirma klausima - atsakymo ner. Nuejau i > konsultacija online. Paklausiau konkreciai - ar nusipirkes rageli uz > beveik 2000 Lt, kuri ju atstovas paeme remontui, remonto metu parase, kad > pakeista pagrindine plokste, o dabar zada man grazinti LYGTAI ta pati > telefona, pries tai dar pekeite ekrana, jie laiko man pardave nauja > telefona, atsakyma gavau, kad taip. Nu vat kazkaip taip. >