Nezinau, kaip del sony, gal kazkas kitaip, bet samsunga brangu pavasari pirkau is omnnio, netrukus pastebejau, kad yra ekrano nezymus defektas. Po poros savaiciu kreipiausi i omni, pasake, kad per tris dienas tai butu atgal prieme, o kadangi jau praejo dvi savaites, tai dabar reikia servisan nesti. Nunesiau i Algirdo g., ten priemime paaiskinau, ko as noriu (naujo, remontuoti nenoriu). Ok. Patare irasyti tai prie pastabu. Prieme ta telefona ir pasake, kad daugiau as jo nematysiu, o tureciau gauti isvada, kad man priklauso keitimas. Taip ir buvo. Po poros savaiciu (tiek mazdaug uztrunka servisas) gavau rasta, kad man priklauso keitimas. Nuejau i Omni, paklausiau, ar galiu tik keisti, ar galiu isvis nutraukti pirkimo-pardavimo sutarti. Taip, galiu ir pinigus atgauti. Bet as nusprendziau vis delto keisti ir gavau nauja be defektu (jau buvau pasidomejes, kokie defektai buna tam modeliui, patikrinau iskart). Taip kad nieko blogo siuo atzvilgiu apie omni pasakyti negaliu. O va rysys jo tai darosi po truputi prastas, lyginant su T2. Bent jau ten, kur man prireikia. Todel vynioju po truputi meskeres is Omnio i T2. Jau ir anksciau buvau persikraustes i T2, bet pries kelis metus perkalbejo grizti. =?utf-8?Q?Linas_Petkevi=C4=8Dius?= <linas@NONOlekiam.lt> rase news:kvk6f4$4bo$1@trimpas.omnitel.net: >Nupirktas telefonas. Ijungtas - po poros dienu nebeveikia, grynai >gamyklinis brokas. Is geros dusios priduotas i servisa. Grazintas >suremontuotas. AGA BLIAT!!! Grazino kita - padeveta, subraizytu ekranu.