Nelabai aš čia suprantu ką, ale taip išeina, kad su Sony gali taip daryt? http://www.sony.lt/support/files/warranty/pdf/warranty_lt_LT.pdf „Sony“ kompanija ir įgaliotas priežiūros centras gali pakeisti gaminius arba dalis su defektais naujomis ar sutaisytomis prekėmis arba dalimis. "Linas Petkevičius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message news:kvk6f4$4bo$1@trimpas.omnitel.net... > Nupirktas telefonas. Ijungtas - po poros dienu nebeveikia, grynai > gamyklinis brokas. Is geros dusios priduotas i servisa. Grazintas > suremontuotas. AGA BLIAT!!! Grazino kita - padeveta, subraizytu ekranu. > Pareiskus pretenzija WTF, paeme atgal ir jau menuo tyli. Parasiau > Omnitel'iui laiska per ju sistema, ka jie apie tai mano - tipo atsakysim > per 24 valandas. Praejo savaite - dar neatsake. Parasiau dar karta, su > paklausimu, kur atsakymas į pirma klausima - atsakymo ner. Nuejau i > konsultacija online. Paklausiau konkreciai - ar nusipirkes rageli uz > beveik 2000 Lt, kuri ju atstovas paeme remontui, remonto metu parase, kad > pakeista pagrindine plokste, o dabar zada man grazinti LYGTAI ta pati > telefona, pries tai dar pekeite ekrana, jie laiko man pardave nauja > telefona, atsakyma gavau, kad taip. Nu vat kazkaip taip. > > "esguires," wrote in message news:kviv0m$a0l$1@trimpas.omnitel.net... > > o taffai dviem zodziais problema. > > > "Linas Petkevièius" <linas@NONOlekiam.lt> wrote in message > news:kvhpri$7dg$1@trimpas.omnitel.net... >> Omnitel'is lygioj vietoj ahujel - norisi kam nors á dekolte paverkt, bet >> kad ten net nesiðneka niekas su manim... Turbût galëèiau mest per bybá ir >> minusan juos nuvaryt ant poros ðtukø, bet man ne to - paslaugø reik... >