Kad ten kazka pasirasaui, tai neturi reiksmes, IMHO. Jei man raciau parduotuve is kurios pirkau, tai as ten ir nesiu, o jie tegul patys nesa i servisa. Aisku yra buve keli atvejai kai daikta nesiau iskart i servisa, bet tik del to, kad servisas buvo ir Kaune, o daiktas buvo pirktas Vilniuje, todel vezt pardavejui butu neasimokeje. O dar labai priklauso nuo pardavejo, jeigu bano issikalinet, tai ir as pradedu ta paty daryt. Kazkada nunesiau telefona i Tele2, ten iskart piktai pareiske, kad nesciau i MTTC (kuris buvo kitoj gatves pusej). Kadangi su manim taip elgesei, tai baigesi tuo, kad pardaveja pati nunese telefona i kita gatves puse ir grizus man atidave telefono garantinio priemimo akta. Nes kai pareiskia, kad pardavejui daikto priimt nepriklauso ir dar isivaizduoja, kad protingai senak, tai nx... "Korke" wrote in message news:jk7ahr$g45$1@trimpas.omnitel.net... tai jei jis ne specialistas, tai tegul jis ir siuncia, kad jam nustatytu, o as grazinu tam kam pinigus padaviau (na bet cia teorija, praktika gi zinom deja, vienu atveju tu pirkdamas pasirasai po sutartimi, kad jei kas pagedo - kreipsies i ten nurodytus garantinius servisus, kitu atveju pats esi suinteresuotas, kad viskas greiciau ivyktu ir neieskai slieku ant asfalto, kaip kad cia ponas zemiau raso, kuris "LR istatymais" vadovaujasi.)