Gal turi koki universalu recepta, kaip juos priverst istatymu laikytis? nes man kotais nevisad sekasi. On 03/19/2012 05:33 PM, ManXP wrote: > Kad ten kazka pasirasaui, tai neturi reiksmes, IMHO. Jei man raciau > parduotuve is kurios pirkau, tai as ten ir nesiu, o jie tegul patys nesa > i servisa. Aisku yra buve keli atvejai kai daikta nesiau iskart i > servisa, bet tik del to, kad servisas buvo ir Kaune, o daiktas buvo > pirktas Vilniuje, todel vezt pardavejui butu neasimokeje. > > O dar labai priklauso nuo pardavejo, jeigu bano issikalinet, tai ir as > pradedu ta paty daryt. Kazkada nunesiau telefona i Tele2, ten iskart > piktai pareiske, kad nesciau i MTTC (kuris buvo kitoj gatves pusej). > Kadangi su manim taip elgesei, tai baigesi tuo, kad pardaveja pati > nunese telefona i kita gatves puse ir grizus man atidave telefono > garantinio priemimo akta. Nes kai pareiskia, kad pardavejui daikto > priimt nepriklauso ir dar isivaizduoja, kad protingai senak, tai nx... > > > "Korke" wrote in message news:jk7ahr$g45$1@trimpas.omnitel.net... > > tai jei jis ne specialistas, tai tegul jis ir siuncia, kad jam > nustatytu, o as grazinu tam kam pinigus padaviau > > (na bet cia teorija, praktika gi zinom deja, vienu atveju tu pirkdamas > pasirasai po sutartimi, kad jei kas pagedo - kreipsies i ten nurodytus > garantinius servisus, kitu atveju pats esi suinteresuotas, kad viskas > greiciau ivyktu ir neieskai slieku ant asfalto, kaip kad cia ponas > zemiau raso, kuris "LR istatymais" vadovaujasi.)