Vartotoju teisiu gynimas numato, kad PIRKEJAS pardavejui pasako, ka pardavejui su sugedusiu daiktu daryt: taisyt, pakeist analogisku ar atsiimt pinigus. Pries keiciant/atsiimant pinigus gali tekt gaut pazyma is serviso centro, kad gedimas tikrai garantinis. "Valaas" <ner@mei.lo> wrote in message news:mk3o3q$j9a$1@trimpas.omnitel.net... > Labas, > > Gogleje yra ale kazkokios nesamones prirasyta, tai gal is jusu kas nors > turejot telefona ir pasikeitet I kita (garantini) ar pinigus gavot, ar > tikrai > tai trunka labai Igai (virs 2 menesiu) ir dar eile reik atstovet kol kitus > patikrins? > ar cia tik eilinis gazdinimas ir nenoras pardavusiojo uzsiimt keitimu. > Ir dar kada reik kreiptis I nemaisto tarnyba ir ka jiems pateikt? > garantijos vos du supuse menesio jai jie tems guma neliks jos ir apie > keitima > tik pasvajot galima bus. > > dekui uz atsakymus