Jei ka, jokiom pazymom is jokiu serviso centru pirkejas rupintis neprivalo, jis turi pilna teise padet sugedusi daikta ant prekystalio pardavejui ir iteikt rastiska pageidavima pinigu grazinimui. Viskas. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Zhiniukas" <zhiniukas@pas.gmail> wrote in message news:mk3ocp$jfv$1@trimpas.omnitel.net... > Vartotoju teisiu gynimas numato, kad PIRKEJAS pardavejui pasako, ka > pardavejui su sugedusiu daiktu daryt: taisyt, pakeist analogisku ar > atsiimt pinigus. > Pries keiciant/atsiimant pinigus gali tekt gaut pazyma is serviso centro, > kad gedimas tikrai garantinis. > > "Valaas" <ner@mei.lo> wrote in message > news:mk3o3q$j9a$1@trimpas.omnitel.net... >> Labas, >> >> Gogleje yra ale kazkokios nesamones prirasyta, tai gal is jusu kas nors >> turejot telefona ir pasikeitet I kita (garantini) ar pinigus gavot, ar >> tikrai >> tai trunka labai Igai (virs 2 menesiu) ir dar eile reik atstovet kol >> kitus patikrins? >> ar cia tik eilinis gazdinimas ir nenoras pardavusiojo uzsiimt keitimu. >> Ir dar kada reik kreiptis I nemaisto tarnyba ir ka jiems pateikt? >> garantijos vos du supuse menesio jai jie tems guma neliks jos ir apie >> keitima >> tik pasvajot galima bus. >> >> dekui uz atsakymus >