jai garantijos ner, tada ATA telefonui, nes niekas neapsiims taisyt, bet as gavau tokius atsakymus uzsukes pas privacius, o mttc irgi apsiimtu bet su savo salygom. As cia kalbu apie mano lumia 920 gedima, kitoki gedima gal ir taisytu. -- "Struktur" parašė naujienų news:mk4i7p$4u9$1@trimpas.omnitel.net... Pardejas nusiuncia i servisa ir is ten gauna atsakyma "rasta dregmes, gedimas ne garantinis". Ko tada belieka laukti? On 2015.05.27 10:37, Caponi wrote: > Kartoju. > > 1. Pasiimi telefona. > 2. Nesi pardavejui ir parasai rasta, kad nori, kad uz sugedusi telefona > butu grazinami pinigai. Pageidautina 2 egzemplioriais ir pasiimi viena > is ju su parasu, kad prieme. > 3. Lauki babkiu. > > Jei domina tikslesni terminai (tikrai sneka ne apie menesius eina, bijau > sumeluot, bet ar tik ne per 2 savaites turi buti atsakymas, kad prasymas > grazint babkes patenkinamas/nepatenkinamas) ar kazkokie niuansai, > pasisnekek su vartotoju teisem, informacijos teikimas yra ju tiesioginis > darbas. > >