per skubejima prajibal proga vadinasi:))) nu su skytechu susipaisiau, geranoriskai sako pasuksim defektavimo akto uzprasysim. tai gal ten jie ir susitars, o jei ir man pakliuvus I rankas pasimatys kokios surinkimo nesamones, bb galiu ir neimt as to telefono, sudinai sutaise ir nenoriu, paissipisinet galima... "Bronco" wrote in message news:noi6re$c5d$1@trimpas.omnitel.net... On 2016-08-11 16:09, [mikro] wrote: > kazkaip nieko as ten nepareiskiau jiems, ar remontuoti ar keisti vienzo. Tai čia ir buvo tamstos klaida. Jei nenorėjai, kad tau jį remontuotų, o norėjai keitimo ar pinigų grąžinimo, tai turėjai aiškiai tai išreikšti bent jau žodžiu, o dar geriau raštu. Nes visiems pardavėjams labiausiai patinka, kai klientas "sutinka" remontuoti, todėl jei tik tylėsi, tai ir gausi "remontą".