tai pardavejas cia niprieko, pardavejas pats tpnc parase, kad duokit defektavimo akta, cia zemiau papostinau tpnc atstoves maila, kuri man pardavejes persiunte, su skytechu mes kadangi senei bendraujam, tai jie ir patys stengiasi is tpnc ismusti akta ir rami galva butu. nesuprantu, kas per naujiena, kad tpnc reikia telefona siusti gamintojui bala zino kur:) tai kokie jie blet atstovai? niekada seniau nereikedavo, israsydavo tuos aktus ir viskas, aisku lg neteko nest sitaip, bet sony, samsams keliams tikrai israse vietoje. "vist" wrote in message news:nou5pu$g44$1@trimpas.omnitel.net... Kaip matai savo bėdos nepavyko numesti pardavėjui... Man buvo dar geriau. Nunešiau per pusę laužtą telefoną į mttc. Draustas. Priduodant paklausiau ką darysite. Atsakymas konkretus: grąžins draudimas pinigus, telefonas neremontuojamas. O.k. Dar pasakė, kad mano misija baigta. Viską susitvarkys draudimas be manęs. Nusiperku naują telefoną. Laukiu draudimo pinigų. Nesulaukęs skambinu. O jie man pasako, kad mano telefonas remontuotinas... Ir po savaitės galėsiu pasiimti... Teko parduot paėmus iš remonto. -- "[mikro]" <msn@microsoft.com> Wrote in message: > blet! ant kiek tpnc dalbajobai, tai as negaliu patiketi:) va apacioj > papastinsiu, ka jie darys pareiskus nora gauti defektavimo akta:) nu ok, > is > principo sakiau px, siuskit nors I zimbabe, paziuresim kas cia bus:))) > blet > atrodo, kosminis laivas cia butu, ir jo suremontavimui reikia xz ko:) > > Jeigu klientas pageidauja broko akto procedūros – privalėsime įrenginį > siųsti LG gamintojui. Įrenginio siuntimas/ grąžinimas užtruks 2-3 sav., > nes > pastarieji nustatinės defektus iš naujo bei priims atitinkamą sprendimą. > > > > Pagarbiai, > > Dovilė Jakutavičiūtė > > > > > "[mikro]" wrote in message news:nohtf9$7na$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki > > priduodant I skytecho garantini, kazkaip nieko as ten nepareiskiau jiems, > ar > remontuoti ar keisti vienzo. savaime aisku, kad jie nutrenke ta telefona I > mttc, o tie dabar kazka uzsake, kazkokia detale ir beveik 2 savaites kabo. > su tais durniais nieko keisto, kad kabes ir menesi ten, buve tokiu > istoriju, > jei ka jie greit taiso, tai tik samsus, nes samsungas supporta kazkaip > detaliu turi labai jau gera. > tai daba klausimas, o jei as bl nenoriu, kad naujas telefonas butu > remontuotas, cia is serijos, kad iskart pirk referbisinta, nu tai nx, > kokia > procedura, kad jie rasytu defektavimo akta ir didmena/skytechas man ji > pakeistu? as su telefonais nesusidures, kazkaip I garantini visiskai > nuliovu > praktiskai nera teke daug nesiot ir nekilo tokiu noru seniau:) > o nenoriu todel, kad ardytas telefonas yra ardytas. turiu pasoneje is > garantinio honor 7, tu paciu mttc. tai bl ir stiklas bilekaip matosi kad > luptas ir t.t. vienzo, katastrofa zinant kaip tie dabartiniai smartai > ardosi, tai ten kaip nori labai graziai nesigauna, kad ir autorizuotiems. > >