Tema: Re: Kaip už savo seną telefoną gauti iki 600 eurų? (samsas)
Autorius: Bronco
Data: 2020-10-07 22:56:37
On 2020-10-07 20:33, bat0nas wrote:
> O mano patirtis kitokia:
> Pirkdamas naują Note'ą grąžinau jiems seną Note'ą už neatsimenu kažką
> gal 155€ kainą.
> Skelbiu.lt konkretų modelį buvo galima parduoti už 160-180€, jei
> teisingau pamenu.
>

> Ar apsimokėjo? Belekaip apsimokėjo.

Nu mano kuklios matematikos žinios sako, jog būtų geriau parduoti už
tavo minėtus 180 eur, nei už 155 EUR ;) Plius dar turėtum laisvę pirkti
naują Note kur tu tik nori, o ne tik pas konkrečius akcijos vykdytojus.

Anyway, stebuklų nebūna, tai jei ir gausi gerą tokį deal'ą, tai tik
todėl, jog gal ten esant kažkokiai priduodamo/perkamo telefono
kombinacijai, akcijos vykdytojas apsiriks.

Vertinant J.J. atvejį, t.y seno S8 pridavimą už 300, tai jis laimi apie
40EUR ir maždaug tą patį permoka oficialia kaina net už pigiausią S20
FE. O su brangesniais tai reik žiūrėt, man atrodo, oficiali pvz. S20
Ultra kaina net stolniku didesnė, nei kokiame nors Amazon.

Skaičiuokit, žiūrėkit, jei rasit apsimokantį variantą, pirmyn.