Tema: Re: Kaip už savo seną telefoną gauti iki 600 eurų? (samsas)
Autorius: bat0nas
Data: 2020-10-07 23:15:09
On 2020-10-07 22:56, Bronco wrote:

> Nu mano kuklios matematikos žinios sako, jog būtų geriau parduoti už
> tavo minėtus 180 eur, nei už 155 EUR ;) Plius dar turėtum laisvę pirkti
> naują Note kur tu tik nori, o ne tik pas konkrečius akcijos vykdytojus.
>
> Anyway, stebuklų nebūna, tai jei ir gausi gerą tokį deal'ą, tai tik
> todėl, jog gal ten esant kažkokiai priduodamo/perkamo telefono
> kombinacijai, akcijos vykdytojas apsiriks.
>
> Vertinant J.J. atvejį, t.y seno S8 pridavimą už 300, tai jis laimi apie
> 40EUR ir maždaug tą patį permoka oficialia kaina net už pigiausią S20
> [...]

Yra skirtumas tarp pardavinėti ir parduoti. Paprastai dedu mažiausią
kainą ir nesuku galvos.

Kas dėl to J.J. deal'o.
Įvedu Note 9 ir Samsas sako, kad duos 400€.
Nueinam į Skelbiu.lt ir matom 300-350€ kainas:
https://www.skelbiu.lt/skelbimai/?autocompleted=1&keywords=&submit_bn=&cost_min=&cost_max=&condition=&cities=0&distance=0&mainCity=0&search=1&category_id=32049&type=1&user_type=0&ad_since_min=0&ad_since_max=0&visited_page=1&orderBy=-1&detailsSearch=0

Tai jei reiktų desperatiškai Note 20 Ultra:
1200€ mobili.lt - 400€ už seną = 800€ už naują telefoną.

800€ už flagmaną kas tris metus? Man atrodo kad labai labai normali kaina.