Tema: Re: iPhone 12 Mini/Normal/Pro/Pro Max
Autorius: juke
Data: 2020-10-21 11:57:37
Tai vadinasi jau kitoks pakrovėjas. Jei laikantis minties kad krauti tik
su tam modeliui tinkamu pakrovėju, tai tokio pakrovėjo dauguma useriu
negali turėti iš seniau. Vadinasi jei jo nebutu - tektu pirkti.

Nebent jei s20 ir s9+ pakrovėjų įtampos ir srovės tokios pačios, tada
gal nieko blogo ir senąjį naudoti, tik pakraus lėčiau.