Tema: Re: iPhone 12 Mini/Normal/Pro/Pro Max
Autorius: juke
Data: 2020-10-21 15:06:58
Ant s7/s9 pakrovejo rasoma: 9V 1.67A or 5V 2A.
As turiu dar usb-a pakroveja is senu laiku: 5V 0.85A.

Nori pasakyti kad telefona, kuriam komplekte pridetas pakrovejas 5V
0.85A, jokiu problemu visada krauti su 5V 2A?

Mano isivaizdavimu vistiek yra riba kazkur, gal tada ir 5v 5A tinka?

S9+ kroviau is laptopo usb ir usb, kurio itampa padidinta specialiai
krovimui, viskas gerai. Bet gal pigesniam telefonui nuo 45w ar kiek ten
pakrovejo kas nors gali uzsilenkti? Ar jau ne tie laikai? :)