valyti reikia paprastai - išsuki visus varžtukus (pilanai išardai karbiuratorių), žiklerius. visus kanalus gausiai supurški karbklyneriu, kad atitirptų visi dumblai, tada visus kanalus prapūti suspaustu oru, ir viską surengi atgal. keli atsargumo niuansai: 1) negalima pūsti suspaustu oru neišardyto karbo (jeugu guminės membranos nenuimtos, jeigu karbas yra CV) 2) išsukant žiklerius, prisiminti, kur kokos stovi, kad paskum nesupainioti 3) žuklerius glima pravalyti labai plona vielute (iš daugiagyslio el. kabelio ištrauki vieną plonytę gyslą) 4) išsukinėjant riebumo varžtus, reikia daryti sekančiai - susukti iki galo (kol lengvai atsissėda), skaičiuojant kiek apsisukimų padaroma (pilnų ir dalinių), tada užsirašyti, kad neužmiršt, ir išsukti. procedūrą atlikti su visais karbais (visai gali būti, kad riebumo varžtai susukti nevienodai, ir tai bus normalu) 5) dirbti reikia atsargiai, nesugadinant varžtų galvučių, bei tarpinių, nes paskum teks ilgai rūkyti, kolei surasi tinkamas dalis. 6) negalima išardyti karbus jungiančio mechanizmo (jeigu neketini po to, sinchronizuoti karbų), o tik atjungti droselių sklendes. 7) po viskam, rekomenduojama sinchronizuoti karbus (droselio sklendžių padėčių reguliavimas, kad būtų vienodas slėgis visuose įsiurbimo kolektoriuose) "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:gs970j$sq8$1@trimpas.omnitel.net... > Kadangi pradejo gest ant laisvu apsuku, kyla itarimas, kad teks karbus > valyt. Aparatas Kawasaki EL250. > > Gal kas kokiu protingu patarimu isgeneruos tam darbeliui? Nu pvz kaip tas > valymas is viso daromas, kiek ten isardyt butina, valyt kaip - suspaustas > oras ar skudurai ar dar kas nors (o gal tik prapust sistema, slangelius > nuemus ir i juos suspaustu oru pavarius?) > > Kol kas atsispausdinau karbo brezinius, ir taikysiu kokia laisva diena. > >