riebumas - 16014 (antras paveikslas) žikleriai - 92064, 16017, 13091, 92063 padosas- 16016 membrana - 16126 nieko ten sudėtingo :) o jeigu nemėginsi, tai niekada ir neišmoksi (aišku, jeigu turi tokį ketinimą:) "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:gs9pbn$rr7$1@trimpas.omnitel.net... > Dekui uz issamia info. As su savo durna galva nezinosiu, kurie varztai yra > kuro riebumo. Kolektoriaus slegiu be prietaisu tai tikrai neiveiksiu. > > O karbo breziniai va - kurie ten varztai kuro riebumui? > http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1611.gif > arba > http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1612.gif > > ple baisu visai isreguliuoti uki, dabar bent jau vaziuoja. > > > "Teo" <info@4moto_spam_.lt> wrote in message > news:gs9cpe$7fa$1@trimpas.omnitel.net... >> valyti reikia paprastai - isuki visus vartukus (pilanai iardai >> karbiuratori), iklerius. visus kanalus gausiai supurki karbklyneriu, > kad >> atitirpt visi dumblai, tada visus kanalus prapti suspaustu oru, ir visk >> surengi atgal. >> keli atsargumo niuansai: >> 1) negalima psti suspaustu oru neiardyto karbo (jeugu gumins membranos >> nenuimtos, jeigu karbas yra CV) >> 2) isukant iklerius, prisiminti, kur kokos stovi, kad paskum > nesupainioti >> 3) uklerius glima pravalyti labai plona vielute (i daugiagyslio el. >> kabelio itrauki vien plonyt gysl) >> 4) isukinjant riebumo vartus, reikia daryti sekaniai - susukti iki > galo >> (kol lengvai atsissda), skaiiuojant kiek apsisukim padaroma (piln ir >> dalini), tada usirayti, kad neumirt, ir isukti. procedr atlikti su >> visais karbais (visai gali bti, kad riebumo vartai susukti nevienodai, > ir >> tai bus normalu) >> 5) dirbti reikia atsargiai, nesugadinant vart galvui, bei tarpini, > nes >> paskum teks ilgai rkyti, kolei surasi tinkamas dalis. >> 6) negalima iardyti karbus jungianio mechanizmo (jeigu neketini po to, >> sinchronizuoti karb), o tik atjungti droseli sklendes. >> 7) po viskam, rekomenduojama sinchronizuoti karbus (droselio sklendi >> padi reguliavimas, kad bt vienodas slgis visuose siurbimo >> kolektoriuose) >> >> >> "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message >> news:gs970j$sq8$1@trimpas.omnitel.net... >> > Kadangi pradejo gest ant laisvu apsuku, kyla itarimas, kad teks karbus >> > valyt. Aparatas Kawasaki EL250. >> > >> > Gal kas kokiu protingu patarimu isgeneruos tam darbeliui? Nu pvz kaip > tas >> > valymas is viso daromas, kiek ten isardyt butina, valyt kaip - > suspaustas >> > oras ar skudurai ar dar kas nors (o gal tik prapust sistema, slangelius >> > nuemus ir i juos suspaustu oru pavarius?) >> > >> > Kol kas atsispausdinau karbo brezinius, ir taikysiu kokia laisva diena. >> > >> > >> > >