Tema: Re: Karbo valymas
Autorius: Teo
Data: 2009-04-17 14:43:00
riebumas  - 16014 (antras paveikslas)
žikleriai - 92064, 16017, 13091, 92063
padosas- 16016
membrana - 16126

nieko ten sudėtingo :)
o jeigu nemėginsi, tai niekada ir neišmoksi (aišku, jeigu turi tokį 
ketinimą:)


"sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message 
news:gs9pbn$rr7$1@trimpas.omnitel.net...
> Dekui uz issamia info. As su savo durna galva nezinosiu, kurie varztai yra
> kuro riebumo. Kolektoriaus slegiu be prietaisu tai tikrai neiveiksiu.
>
> O karbo breziniai va - kurie ten varztai kuro riebumui?
> http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1611.gif
> arba
> http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1612.gif
>
> ple baisu visai isreguliuoti uki, dabar bent jau vaziuoja.
>
>
> "Teo" <info@4moto_spam_.lt> wrote in message
> news:gs9cpe$7fa$1@trimpas.omnitel.net...
>> valyti reikia paprastai - isuki visus vartukus (pilanai iardai
>> karbiuratori), iklerius. visus kanalus gausiai supurki karbklyneriu,
> kad
>> atitirpt visi dumblai, tada visus kanalus prapti suspaustu oru, ir visk
>> surengi atgal.
>> keli atsargumo niuansai:
>> 1) negalima psti suspaustu oru neiardyto karbo (jeugu gumins membranos
>> nenuimtos, jeigu karbas yra CV)
>> 2) isukant iklerius, prisiminti, kur kokos stovi, kad paskum
> nesupainioti
>> 3) uklerius glima pravalyti labai plona vielute (i daugiagyslio el.
>> kabelio itrauki vien plonyt gysl)
>> 4) isukinjant riebumo vartus, reikia daryti sekaniai - susukti iki
> galo
>> (kol lengvai atsissda), skaiiuojant kiek apsisukim padaroma (piln ir
>> dalini), tada usirayti, kad neumirt, ir isukti. procedr atlikti su
>> visais karbais (visai gali bti, kad riebumo vartai susukti nevienodai,
> ir
>> tai bus normalu)
>> 5) dirbti reikia atsargiai, nesugadinant vart galvui, bei tarpini,
> nes
>> paskum teks ilgai rkyti, kolei surasi tinkamas dalis.
>> 6) negalima iardyti karbus jungianio mechanizmo (jeigu neketini po to,
>> sinchronizuoti karb), o tik atjungti droseli sklendes.
>> 7) po viskam, rekomenduojama sinchronizuoti karbus (droselio sklendi
>> padi reguliavimas, kad bt vienodas slgis visuose siurbimo
>> kolektoriuose)
>>
>>
>> "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message
>> news:gs970j$sq8$1@trimpas.omnitel.net...
>> > Kadangi pradejo gest ant laisvu apsuku, kyla itarimas, kad teks karbus
>> > valyt. Aparatas Kawasaki EL250.
>> >
>> > Gal kas kokiu protingu patarimu isgeneruos tam darbeliui? Nu pvz kaip
> tas
>> > valymas is viso daromas, kiek ten isardyt butina, valyt kaip -
> suspaustas
>> > oras ar skudurai ar dar kas nors (o gal tik prapust sistema, slangelius
>> > nuemus ir i juos suspaustu oru pavarius?)
>> >
>> > Kol kas atsispausdinau karbo brezinius, ir taikysiu kokia laisva diena.
>> >
>> >
>>
>
>