Labai dekui uz vertinga info. Ketinimas ismokti yra, nes nelabai tu motociklu specu aplinkui yra. Reiks bandyt, laisva dienele pagavus. Ka pats manai apie zvakes, keist ar ne, ant spidometro 8800 km. Kiek masinose keites esu, tai veltui, nulis itakos budavo. Cia itariu dar originalios bus "Teo" <info@4moto_spam_.lt> wrote in message news:gs9q04$svp$1@trimpas.omnitel.net... > riebumas - 16014 (antras paveikslas) > žikleriai - 92064, 16017, 13091, 92063 > padosas- 16016 > membrana - 16126 > > nieko ten sudėtingo :) > o jeigu nemėginsi, tai niekada ir neišmoksi (aišku, jeigu turi tokį > ketinimą:) > > > "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > news:gs9pbn$rr7$1@trimpas.omnitel.net... > > Dekui uz issamia info. As su savo durna galva nezinosiu, kurie varztai yra > > kuro riebumo. Kolektoriaus slegiu be prietaisu tai tikrai neiveiksiu. > > > > O karbo breziniai va - kurie ten varztai kuro riebumui? > > http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1611.gif > > arba > > http://www.bikebandit.com/assets/schematics/Kawasaki/1989EL250B3LCA_E1612.gif > > > > ple baisu visai isreguliuoti uki, dabar bent jau vaziuoja. > > > > > > "Teo" <info@4moto_spam_.lt> wrote in message > > news:gs9cpe$7fa$1@trimpas.omnitel.net... > >> valyti reikia paprastai - isuki visus vartukus (pilanai iardai > >> karbiuratori), iklerius. visus kanalus gausiai supurki karbklyneriu, > > kad > >> atitirpt visi dumblai, tada visus kanalus prapti suspaustu oru, ir visk > >> surengi atgal. > >> keli atsargumo niuansai: > >> 1) negalima psti suspaustu oru neiardyto karbo (jeugu gumins membranos > >> nenuimtos, jeigu karbas yra CV) > >> 2) isukant iklerius, prisiminti, kur kokos stovi, kad paskum > > nesupainioti > >> 3) uklerius glima pravalyti labai plona vielute (i daugiagyslio el. > >> kabelio itrauki vien plonyt gysl) > >> 4) isukinjant riebumo vartus, reikia daryti sekaniai - susukti iki > > galo > >> (kol lengvai atsissda), skaiiuojant kiek apsisukim padaroma (piln ir > >> dalini), tada usirayti, kad neumirt, ir isukti. procedr atlikti su > >> visais karbais (visai gali bti, kad riebumo vartai susukti nevienodai, > > ir > >> tai bus normalu) > >> 5) dirbti reikia atsargiai, nesugadinant vart galvui, bei tarpini, > > nes > >> paskum teks ilgai rkyti, kolei surasi tinkamas dalis. > >> 6) negalima iardyti karbus jungianio mechanizmo (jeigu neketini po to, > >> sinchronizuoti karb), o tik atjungti droseli sklendes. > >> 7) po viskam, rekomenduojama sinchronizuoti karbus (droselio sklendi > >> padi reguliavimas, kad bt vienodas slgis visuose siurbimo > >> kolektoriuose) > >> > >> > >> "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message > >> news:gs970j$sq8$1@trimpas.omnitel.net... > >> > Kadangi pradejo gest ant laisvu apsuku, kyla itarimas, kad teks karbus > >> > valyt. Aparatas Kawasaki EL250. > >> > > >> > Gal kas kokiu protingu patarimu isgeneruos tam darbeliui? Nu pvz kaip > > tas > >> > valymas is viso daromas, kiek ten isardyt butina, valyt kaip - > > suspaustas > >> > oras ar skudurai ar dar kas nors (o gal tik prapust sistema, slangelius > >> > nuemus ir i juos suspaustu oru pavarius?) > >> > > >> > Kol kas atsispausdinau karbo brezinius, ir taikysiu kokia laisva diena. > >> > > >> > > >> > > > > >