Kiekvienas instruktorius skirtingai moko ir moko taip kaip geriausia vaziuoti su MOKYKLOS motociklu ir kaip tau teks vaziuoti su regitros (ar skolintu) motociklu jau cia tavo reikalas. Su vienu moto pilnai pakanka pirmo begio issukti astunke, net tenka prisistabdyti. Su kitu reikia antro begio, kad islaikyti tolygu greiti (pirmo maza). Vienu zodziu viskas priklauso nuo motociklo su kuriuo laikysi egzamina. Paciam mokantis teko vaziuoti su keletu skirtingu motociklu, skirtingu kubaturu ir visi jie vaziavo skirtingai. P.S. pasakymas, kad egzaminuotojas mintyse isbraukia tuos, kurie pirmu begiu vaziuoja aiskteleje yra tik susigalvotas tamstos mitas. Labiau braukia tuos kurie i egzamina atvaziuoja savo motociklu (neturedamas dar vairuotojo pazymejimo), ar megina pasivaizdinti, kad yra kietas motociklistas, bet kaip taisykle dauguma tokiu moka sukti gaza, bet pamirsta stabdzius... alias wrote: > Pirmas bėgis skirtas tik pradėti važiuoti. Jei kažką mokina važiuoti > aštuoniukę pirmu bėgiu, ir šito nepaaiškina - ne stebuklas, kad vis > tenka praktiką perlaikinėti ar koją vis nuleisti prisireikia. Jungi > antrą bėgį - pravažiuosi be problemų, juk motociklas tada nebus toks > jautrus gazo rankenos pasukimams. IMHO egzaminuotojai mintyse iš karto > išbraukia tuos, kurie pirmu bėgiu aštuoniukę važiuoja ;) > > > "Quicker" <nera@mailo.spamui> wrote in message > news:h2i7eh$jgd$1@trimpas.omnitel.net... >> dpi wrote: >>> Beje laisvos apsukos pas ju FZ6n buvo mazesnes nei ipratau mokykloje >>> (kur 1pavara = 9kmh), tai teko vaziuoti antra ir kartais ismint >>> sankaba (jei per greit). >> >> O tai gazas kam? Apsukos ten normalios, taigi laisvos ne vaziavimui >> skirtos - kiek reikia, tiek ir atsuki rankena... Pirmo begio ten >> sociai, tik isibegejime atrodo vistik antro reikia. >> >> -- >> Exclusive.LT - banerių apsikeitimo sistema >