Tai kad aš pats ant to paties regitros fz6 smoothly prasukau aštunkę antru bėgiu. Gerai, kad motoakademijos instruktorius dar per praktiką, pamatęs, kaip kankinuosi, pasakė, kad geriau jungčiau antrą bėgį - nuo to laiko galėjau aštunkes sukioti kad ir pusę valandos plytinės aikštelėj, kur jinai į kalną eina, ir kur rankeną pasukioti tenka, dėl ko ta aštunkė pradedančiajam neblogas iššūkis būna. Ir taip, nesiginčiju, čia viskas nuo paties motociklo priklauso. Su kai kuriais galima belekuriuo bėgiu makaluotis -- bet faktas lieka faktu, lyginant su pirmu bėgiu, antru bėgiu judėjimas tikrai tolygesnis, todėl motociklo judėjimą daug lengviau prognozuoti ir kontroliuoti. "xkuza" <rokas@erdves.lt> wrote in message news:h2j63e$no8$1@trimpas.omnitel.net... > alias, savo varnai gal antra begi ir jungi, gal ir pentu apsuktum astunke, > bet fz6 pirma pavara rieda 9 km/h, o antra - 11km/h, jei gerai pamenu, ir > tai yra per daug prasukt astunkei. Pas saimona sukant, tai pirmo begio > gazas istempdavo kartais, tereik jaust gaza. > > > > alias wrote: >> Pirmas bėgis skirtas tik pradėti važiuoti. Jei kažką mokina važiuoti >> aštuoniukę pirmu bėgiu, ir šito nepaaiškina - ne stebuklas, kad vis tenka >> praktiką perlaikinėti ar koją vis nuleisti prisireikia. Jungi antrą >> bėgį - pravažiuosi be problemų, juk motociklas tada nebus toks jautrus >> gazo rankenos pasukimams. IMHO egzaminuotojai mintyse iš karto išbraukia >> tuos, kurie pirmu bėgiu aštuoniukę važiuoja ;) >> >> >> "Quicker" <nera@mailo.spamui> wrote in message >> news:h2i7eh$jgd$1@trimpas.omnitel.net... >>> dpi wrote: >>>> Beje laisvos apsukos pas ju FZ6n buvo mazesnes nei ipratau mokykloje >>>> (kur 1pavara = 9kmh), tai teko vaziuoti antra ir kartais ismint sankaba >>>> (jei per greit). >>> >>> O tai gazas kam? Apsukos ten normalios, taigi laisvos ne vaziavimui >>> skirtos - kiek reikia, tiek ir atsuki rankena... Pirmo begio ten sociai, >>> tik isibegejime atrodo vistik antro reikia. >>> >>> -- >>> Exclusive.LT - banerių apsikeitimo sistema >>