Kai apsukos ne minimalios, klausimu cia nekyla - aisku stabdai be sankabos. Nenukrypkim nuo diskusijos, cia kalba apie tai kaip vaziuoji astunke laisvomis apsukomis (taip mokina mokyklose). Kai vaziuojant astunke, manevruoji pvz antra pavara minimaliom apsukom kokiu 12kmh ir staigesniame apsisukime nori vos paletinti, bet po jo iskart vel vaziuoti tokiu greiciu. Stabdysi - dusinsi varikli, gali perjungti i pirma ir gazuoti, bet man atrodo patogiau trumpam isminti sankaba ta sekunde isvairuoji ir vel atleidi sankaba ir riedi toliau 12kmh. Pavaros perjunginejimas arba visalaika vaziavimas pirma reguliuojant gaza inesa daugiau nestabilumo (bent pradedanciajam). "ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:h2llh3$9vn$1@trimpas.omnitel.net... > Pabandyk. > Beje, galas stabdomas tuomet, kai apsukos toli gražu ne minimalios. > >> Toliau dar del laisvu. Tiesiog smalsu, pvz stovejimo aiksteleje arba >> kazkur tarp automobiliu siaurai tenka pramanevruoti letai riedant, tai >> jus niekad neisminat sankabos (isskyrus pries pat sustojima arba >> perjungiant pavara)? > > aš geriau jaučiuos kai variklis sujungtas su ratais. Tiek važiuojant su > auto, tiek su moto. > -- > ejs