Vienas praktinis testas, atliktas vakar 14.10.2010. Trasa: Klaipeda, Jaku ziedas - Vilnius, Antakalnis ~330km Zemelapis: CNE 2010.20 GPS: GARMIN Nuvi-3790T Aparatas praktiskai naujas, naudotas iki tol gal vos 10-15 min , tad jokio "vairavimo stiliaus" jame sukaupto dar niekaip but negalejo (kaip kad kazkas cia irodinejo) Isvaziuodamas is Klaipedos, isiminiau, kad mano GPS rode ETA (atvykimo laika i finisa) 19:10 Finisas tas - Antakalnio gale, taigi i marsruta pakliuvo ir apie 15km Vilniaus m. gatvemis. Nusistaciau a/m cruiz-controla mazdaug +5km/h virs leistinos ribos (pgl GPS, ne pagal lieva a/m spidometra) Vaziuota buvo Klaipeda-Kaunas 135KM/H, Kauno aplinkeliu 85km/h, Kaunas-Vilnius 105km/h. Kur budavo greicio ribos sumazejimas-tvarkingai numesdavau greiti ir as. Kur leido 110 (tie 13km ties Elektrenais)- zinoma spusteledavau atitinkamai IKI 115. Masinu buvo labai nedaug, taigi manau apie ~97% visos trasos - greitis buvo islaikomas kaip surasiau ETA is leto, labai tolygiai mazejo, ir kai ivairavau i savo kiema - laikrodis rode 19:01. Speju kad tos -9 min sutrumpejo butent del tu mano +5 km/h virs limito. Buciau vaziaves tip-top kiek leista - buciau manau parvykes 19:10 (Deja vaziuoti tik tiek "kiek leista" man neleidzia religiniai isitikinimai) Paskaiciavus procentaliai, irgi graziai viskas sutampa. Greitis nuolat budavo 3,8-5% didesnis uz max leista, keliones trukme - irgi 4.4% trumpesne nei kad GPS'as vos startavus apskaiciavo. Isvada: nereikia cia ponai lia-lia kad GPS nemoka teisingai apskaiciuot ETA. Gal koks iGo ir nemoka, bet ka parode man Gamin Nuvi - manau geriau nei gerai.