"Anonymous" <nobody@gmail.com> wrote in message news:gp3ei8$ke8$1@trimpas.omnitel.net... > > "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message > news:gp3aql$ef9$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Tai visada ilga marsruta primeti pagal atlasa, pasirenki info i-nete >> apie keliu bukle, o jau po to navigacijai sudedi tokius tarpinius taskus, >> kad ji vestu pagal is anksto numatyta marsruta. Navigacijai palieki >> pravesti > > > Visa tai aisku 100% tiesa, bet tai nepateisina pirmam poste iskelto > klausimo, kodel Garimn lievai skaiciuoja ilgus marsrutus. Akivaizdu, kad > yra kazkokiu algoritmo problemu. Ir jei kreivai skaiciuojamas ilgas > marsrutas tai kodel tureciau tiketi, kad trumpas skaiciuojamas gerai? Todel, kad geram ilgo marsruto skaiciavimui nei vienam navigatoriuje neuztenka procesoriaus pajegumu. Negi taip sunku suprasti, kad tarp tasku, kuriuos skiria 3000 km, yra tukstanciai skirtingu keliu. Ir patikrinti visus galimus marsrutus tam, kad rasti optimalu, neimanoma techniskai. Jei trumpam marsrutui nera sudetinga suskaiciuoti beveik visus galimus marsrutus ir parinkti optimalu, tai ilgam marsrutui tai neimanoma. Is to seka logiska isvada, kad navigacija pagal kazkoki algoritma atmentineja galimus marsrutus ju neskaiciavusi iki galo (nors suskaiciavus iki galo, gal tai butu optimalus marsrutas). Ir tada jau pradeda itakoti, nuo kokio pradinio tasko skaiciuoja.... Del ilgu marsrutu skaiciavimo algoritmo galima gincitys iki begalybes, taciau ar tai yra svarbu navigatoriuje?? Juk 2000 -3000 tkm kelione planuoji namuose, ir turi galimybe ivertinti tavo turima informacija apie kelius. Tuo tarpu nereikia pamirsti, kad navigatorius trafik info gauna tik vienai valstybei... Taigi ir kamscius ivertinti gali tik toje valstybeje. Kas is to, kad suskaiciuosi 3000 kelione per visa Europa navigatoriuje, jei paaiskes, kad kokioje austrijoje 6 val kamstis autostradoje prie vienos?? Kokia nauda is tokio ilgos keliones planavimo??? Tuo tarpu skaiciuojant tam tikram intervalui (pvz iki sekancio viesbucio) tau navigatorius pasiulys, kaip ta kamsti apvaziuoti (bet nepasiulys keisti marsruta globaliai, t.y. pvz i kroatija vaziuoti ne per austrija, bet per vengrija ir pan). Sekantis dalykas, lieciantis garmina, yra tai, kad skirtingu gamintoju skirtingu valstybiu tikslus zemelapiai (kalbu apie tikrai smulkius, kaip taisykle, analogu neturi nei tom tom, nei igo) kai kada nesijungia tarpusavyje. Todel sneketi apie marsruta per n valstybiu is vis neverta, nes navigatorius pvz nemato kazkokio sienos pravaziavimo.... Audrius K.