Nesuprantu kam rasyti toki talmuda kai aisku kaip ant delno - Garminas konkreciam minetam softo gaminyje paliko klaidu. Ir ne viena, o daug. Jeigu klaidos pasireiskia skaiciuojant ilga marsruta tai beveik 100% tikimybe jos pasireiks ir skaiciuojant trumpa. Kitas momentas del interfeiso patogumo. Letas perpiesimas taip pat yra bugas. Niekas net ir ziureti nenorejo i PDA devaisus kol apple neisleido iphone, kuris realiai nera joks stebuklas - tiesiog greitai, stabiliai ir patogiai veikiantis gaminys. Dabar visi puole perdarineti GUI ir pritempineti prie apple. Kiekvienas, net ir pradedantis programuotojas supranta, kad uzduoti galima isspresti parenkant tinkamus algoritmus ir tinkamai juos realizuojant. Garminui tai nepavyko. Pasirinkti netinkami algoritmai ir/arba netinkamai realizuoti. Svaiciuoti apie procesoriaus pajegumus ar RAM yra kvaila, kai aplinkui pilna pavyzdziu navigacijos programu kurios puikiai vartosi ant salyginai letu procesoriu su salyginai mazai RAM vienodai gerai skaiciuojanciu tiek 1km tiek 10000km marsrutus. Audrius K. wrote: > "Anonymous" <nobody@gmail.com> wrote in message > news:gp3ei8$ke8$1@trimpas.omnitel.net... >> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >> news:gp3aql$ef9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai visada ilga marsruta primeti pagal atlasa, pasirenki info i-nete >>> apie keliu bukle, o jau po to navigacijai sudedi tokius tarpinius taskus, >>> kad ji vestu pagal is anksto numatyta marsruta. Navigacijai palieki >>> pravesti >> >> Visa tai aisku 100% tiesa, bet tai nepateisina pirmam poste iskelto >> klausimo, kodel Garimn lievai skaiciuoja ilgus marsrutus. Akivaizdu, kad >> yra kazkokiu algoritmo problemu. Ir jei kreivai skaiciuojamas ilgas >> marsrutas tai kodel tureciau tiketi, kad trumpas skaiciuojamas gerai? > > Todel, kad geram ilgo marsruto skaiciavimui nei vienam navigatoriuje > neuztenka procesoriaus pajegumu. Negi taip sunku suprasti, kad tarp tasku, > kuriuos skiria 3000 km, yra tukstanciai skirtingu keliu. Ir patikrinti > visus galimus marsrutus tam, kad rasti optimalu, neimanoma techniskai. Jei > trumpam marsrutui nera sudetinga suskaiciuoti beveik visus galimus marsrutus > ir parinkti optimalu, tai ilgam marsrutui tai neimanoma. Is to seka logiska > isvada, kad navigacija pagal kazkoki algoritma atmentineja galimus marsrutus > ju neskaiciavusi iki galo (nors suskaiciavus iki galo, gal tai butu > optimalus marsrutas). Ir tada jau pradeda itakoti, nuo kokio pradinio tasko > skaiciuoja.... Del ilgu marsrutu skaiciavimo algoritmo galima gincitys iki > begalybes, taciau ar tai yra svarbu navigatoriuje?? Juk 2000 -3000 tkm > kelione planuoji namuose, ir turi galimybe ivertinti tavo turima informacija > apie kelius. Tuo tarpu nereikia pamirsti, kad navigatorius trafik info gauna > tik vienai valstybei... Taigi ir kamscius ivertinti gali tik toje > valstybeje. Kas is to, kad suskaiciuosi 3000 kelione per visa Europa > navigatoriuje, jei paaiskes, kad kokioje austrijoje 6 val kamstis > autostradoje prie vienos?? Kokia nauda is tokio ilgos keliones planavimo??? > Tuo tarpu skaiciuojant tam tikram intervalui (pvz iki sekancio viesbucio) > tau navigatorius pasiulys, kaip ta kamsti apvaziuoti (bet nepasiulys keisti > marsruta globaliai, t.y. pvz i kroatija vaziuoti ne per austrija, bet per > vengrija ir pan). > Sekantis dalykas, lieciantis garmina, yra tai, kad skirtingu gamintoju > skirtingu valstybiu tikslus zemelapiai (kalbu apie tikrai smulkius, kaip > taisykle, analogu neturi nei tom tom, nei igo) kai kada nesijungia > tarpusavyje. Todel sneketi apie marsruta per n valstybiu is vis neverta, nes > navigatorius pvz nemato kazkokio sienos pravaziavimo.... > > Audrius K. > >