"md" <md@darbe.org> wrote in message news:gp578t$f4f$1@trimpas.omnitel.net... > Nesuprantu kam rasyti toki talmuda kai aisku kaip ant delno - Garminas > konkreciam minetam softo gaminyje paliko klaidu. Nera ten tu klaidu, nera. Ir ne viena, o daug. > Jeigu klaidos pasireiskia skaiciuojant ilga marsruta tai beveik 100% > tikimybe jos pasireiks ir skaiciuojant trumpa. Pries kritikuojant reikejo perskaityti, ka rasiau. Tiems, kam sunkiai daeina, kartoju: ilgo ir trumpo marsruto skaiciavimai skiriasi. Nei vienas procesorius nesugebes isnagrineti visu alternatyviu keliu 3000 km atstumu, tuo tarpu mazame atstume tai padaryti nera sunku. > > Kitas momentas del interfeiso patogumo. Letas perpiesimas taip pat yra > bugas. Niekas net ir ziureti nenorejo i PDA devaisus kol apple neisleido > iphone, kuris realiai nera joks stebuklas - tiesiog greitai, stabiliai ir > patogiai veikiantis gaminys. Dabar visi puole perdarineti GUI ir > pritempineti prie apple. > > Kiekvienas, net ir pradedantis programuotojas supranta, kad uzduoti galima > isspresti parenkant tinkamus algoritmus ir tinkamai juos realizuojant. > Garminui tai nepavyko. Pasirinkti netinkami algoritmai ir/arba netinkamai > realizuoti. Svaiciuoti apie procesoriaus pajegumus ar RAM yra kvaila, kai > aplinkui pilna pavyzdziu navigacijos programu kurios puikiai vartosi ant > salyginai letu procesoriu su salyginai mazai RAM vienodai gerai > skaiciuojanciu tiek 1km tiek 10000km marsrutus. Parodyk gerai suskaiciuota su navigatoriumi 10000 km marsruta.... (Ne taip, kad va, suskaiciavo, bet kad jis is tikro butu optimalus) Audrius K. > > > > Audrius K. wrote: >> "Anonymous" <nobody@gmail.com> wrote in message >> news:gp3ei8$ke8$1@trimpas.omnitel.net... >>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >>> news:gp3aql$ef9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai visada ilga marsruta primeti pagal atlasa, pasirenki info i-nete >>>> apie keliu bukle, o jau po to navigacijai sudedi tokius tarpinius >>>> taskus, >>>> kad ji vestu pagal is anksto numatyta marsruta. Navigacijai palieki >>>> pravesti >>> >>> Visa tai aisku 100% tiesa, bet tai nepateisina pirmam poste iskelto >>> klausimo, kodel Garimn lievai skaiciuoja ilgus marsrutus. Akivaizdu, kad >>> yra kazkokiu algoritmo problemu. Ir jei kreivai skaiciuojamas ilgas >>> marsrutas tai kodel tureciau tiketi, kad trumpas skaiciuojamas gerai? >> >> Todel, kad geram ilgo marsruto skaiciavimui nei vienam navigatoriuje >> neuztenka procesoriaus pajegumu. Negi taip sunku suprasti, kad tarp >> tasku, kuriuos skiria 3000 km, yra tukstanciai skirtingu keliu. Ir >> patikrinti visus galimus marsrutus tam, kad rasti optimalu, neimanoma >> techniskai. Jei trumpam marsrutui nera sudetinga suskaiciuoti beveik >> visus galimus marsrutus ir parinkti optimalu, tai ilgam marsrutui tai >> neimanoma. Is to seka logiska isvada, kad navigacija pagal kazkoki >> algoritma atmentineja galimus marsrutus ju neskaiciavusi iki galo (nors >> suskaiciavus iki galo, gal tai butu optimalus marsrutas). Ir tada jau >> pradeda itakoti, nuo kokio pradinio tasko skaiciuoja.... Del ilgu >> marsrutu skaiciavimo algoritmo galima gincitys iki begalybes, taciau ar >> tai yra svarbu navigatoriuje?? Juk 2000 -3000 tkm kelione planuoji >> namuose, ir turi galimybe ivertinti tavo turima informacija apie kelius. >> Tuo tarpu nereikia pamirsti, kad navigatorius trafik info gauna tik >> vienai valstybei... Taigi ir kamscius ivertinti gali tik toje valstybeje. >> Kas is to, kad suskaiciuosi 3000 kelione per visa Europa navigatoriuje, >> jei paaiskes, kad kokioje austrijoje 6 val kamstis autostradoje prie >> vienos?? Kokia nauda is tokio ilgos keliones planavimo??? Tuo tarpu >> skaiciuojant tam tikram intervalui (pvz iki sekancio viesbucio) tau >> navigatorius pasiulys, kaip ta kamsti apvaziuoti (bet nepasiulys keisti >> marsruta globaliai, t.y. pvz i kroatija vaziuoti ne per austrija, bet per >> vengrija ir pan). >> Sekantis dalykas, lieciantis garmina, yra tai, kad skirtingu >> gamintoju skirtingu valstybiu tikslus zemelapiai (kalbu apie tikrai >> smulkius, kaip taisykle, analogu neturi nei tom tom, nei igo) kai kada >> nesijungia tarpusavyje. Todel sneketi apie marsruta per n valstybiu is >> vis neverta, nes navigatorius pvz nemato kazkokio sienos pravaziavimo.... >> >> Audrius K. >>