Tema: Re: PHP Editorius - ka naudojat? koks manot yra geriausias?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-08-24 00:00:42
Na tikriausiai, idealiai aisku toolas kuris veiktu visur butu :)  bet gal kam kitam pravers jei ne man :) buvo noras aplamai sukelt diskusija apie editorius, kokie yra ir t.t... kad gal ir kam nors kitam praverstu... viens va cia man siulo Netbeans tam :) nu kadangi rasau ir java gal visai ir nieko, reiks pabandyti.