Tema: Re: PHP Editorius - ka naudojat? koks manot yra geriausias?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-08-29 15:34:35
Nuu realiai jei daug dirbama tai is galvos eina spalva pagal RGB hex'u parasyti :DDD

#RRGGBB

#FF0000 - ryski raudona
    #FF00 - ryski zalia
        #FF - ryski melyna

A toliau fantazija kaip nesa :D jei visur bus vienoda reisme R G ir B visada gausim pilka.

Teke kazkada sportiniais interesais rasyti algoritma, kuris paemes spalvota piesinuka (pvz. png, jpg) pavertinetu grayscale :) tai buvo visai idomus experience, praktiskai net kelis variantus to sumastes buvau :)

pvz spalva: #FEDF20 - paverciame #FEFEFE, gausime sviesiausios spalvos prioriteta visiem RGB kanalam, galima ir kitaip pazaisti.. :)