Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: bet_kas
Data: 2011-03-17 14:06:59
Atleiskite man beraščiui,  gal pasakytumėte
kokios kalbos žodyne galėčiau rasti terminą
"evrosojuzo", bandau suprasti ką parašėte.

P.s. Apie tautybę meluojate. Viešai.

"amenox"  parašė naujienų news:ilsj9s$5eb$1@trimpas.omnitel.net...

As esu evrosojuzo pilietis ir mano tautybe lietuvis. Ka nors turi pries tai?