Tema: Re: Antilietuvishka purvasklaidos akcija
Autorius: Marux
Data: 2011-03-25 13:49:11
ypatingai bukiems pakopipastinsiu:
Nacizmas, nacionalsocializmas, hitlerizmas – totalitarinė Vokietijos
politinės partijos NSDAP, susikūrusios 1919 m. ir valdžiusios Vokietiją tarp
1933 ir 1945 m., politinė ideologija. Pagrindiniai nacionalsocializmo
ideologai buvo Adolfas Hitleris (Mein Kampf) bei Alfredas Rosenbergas ir
Jozefas Gebelsas.

Ideologijos apibūdinimas nėra paprastas, istorikai ir politologai nesutaria
ar nacizmą galima laikyti atskira ideologija ar tik fašizmo forma. Nacių
režimas buvo pirmasis istorijoje rasizmą padaręs oficialia valstybės
doktrina. Būdingas antisemitizmas, nacionalizmas, represijos prieš
kitaminčius, eugenikos propagavimas.