Tema: Re: kariuomene
Autorius: Gintas
Data: 2015-02-11 11:11:49
va, cia man atrodo protinga. Tik reiktu ateityje ir civiliokus itraukt.  As,   pvz nezinau ka reiktu daryt, jei pradetu sroginet  sviediniai priemiesciuose. Nei kur begt, nei ka rekt :)  Ir manau , kad tokiu daug.

P.S Nutareme kad sleptuves nebereikalingos ir is ju kabakus padareme. O Donecke, ziu kaip jos pravercia.... Man panasu i kliedesius, kai isgirstu snekas, kad sleptuviu nereik, mat gyventojai bus evakuojami. Kur evakuojami? Lietuva skersai tik 300km su trupuciu. Gal aplamai pastatyt haubicu baterija aukciausiame autostrados taske ir ikurt ten miesta? Va ten ir evakuoti? :)