Tema: Re:Gintas
Autorius: svyt
Data: 2015-02-21 01:40:55
Matai, niuansas, as pvz dziaugiuosi, kad turiu su kuo diskutuoti
 budamas girtas, kitaip rasineciau kituose grupsuose ir erzinciau
 zmones, ka ankciau darydavau kol neuzsiprenumeravau sitos temos,
 cia issikraunu ir netrukdau rimtose temose kvailais
 patarimais.
Ir isvis, sitoj temoj ka cia veikt blaivam ir ka cia veikt be
 ginto?  Numirtu tema po savaites.
nu gal kazkiek pries rinkimus,
 nors ir tai kitose grupese pradiskutuota 100 kartu didziuju
 miestu problemos su asfaltu, parkavimuosi, darzeliai,
 autobusai... kam tas rupi? Mank eina darzelin, autobusai?
 Nepazystu ne vieno kurie jais naudojasi, gal as ne vilnietis?
 masina, draugai, nu taksi.Idomu ar cia yra bent vienas vaziaves
 autobusu siemet? Per paskutinius 5 metus? As tai ne, ir nepazystu
 ne vieno tokio.
Ir dar, ar cia yra bent du valge sasikas per paskutinius 5 metus?

--
---

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/