Tema: Re: kilo 2 klausimas
Autorius: svyt
Data: 2015-02-21 13:03:42
Putineriukas esi tu, galim surengt cia apklausa, statistika rodo
 kad putinderiuku lietuvoj lygiai tiek pat kiek seksualiniu
 mazumu, ir kas idomu, lygiai tiek pat sizofreniku-7-8 proc. Dar
 kas idomu, tik trecdalis rusu palaiko tomasevaki, tai reiskia kad
 dauguma rusu lietuvoj yra normalesni zmones uz sita... blyn net
 neapsivercia liezuvis, zmogzudys, ir si karta gaila kad pas mus
 ne rusija, iskart tokius susaudytu.

--
---

----Android NewsGroup Reader----