Tema: Re: laukiam komentaru is Gintelio...
Autorius: Audrys
Data: 2015-02-28 20:30:44
Tai rusam lietuvoj parduotuvej desra duoda uz dyka?! o as maniau jie ja
perka kaip visi ....
idomiai ..... cia tu nori korteles desrai ivest? uz pidrijotizmo taskus ar
kaip dalinsi?
I jei jau tokia eile girtekoj isidarbint  - tai kodel darbo birzoj skelbimai
pagrinde vairams?

p.s. kaip suprantu, tu debilas is girtekos ......

"svyt"  wrote in message news:mct18e$79f$1@trimpas.omnitel.net...

Zianai, man atrodo geriau kaip latvijoj, "nesistengti" rusus
mokintis lietuviu kalbos, nesistengt jiem suteikti pilietybes,
tegu buna sudo vietoj svetimoj saly, nieks neverte ju cia vaziuot
gyvent. Dabar, apsimeta lietuviais, valgo lietuviska skania ir
pigia desra nestoveje eileje 2 val, gauna lietuviska pasalpa
surinkta ir dalies dirbanciuju atlyginimo ir keikia lietuva.
Lietuva laisva salis, vaziuok i rusija kur taip gera, bet va
nesinori ar ne? Kodel gyveni toj suknistoj europoj? Kodel i
lietuva isidarbinti tik vienoje girtekoje 5000 rusu
eile?

--
---

----Android NewsGroup Reader----