Tema: Re: Balsavimas internetu
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-11-30 22:10:07
"Kas yra baudžiauninkui LAISVĖ?"
pilietis.delfi.lt/voxpopuli/kas-yra-baudziauninkui-laisve.d?id=56299229
Stebint kas vyksta, nejučiomis ateina palyginimas. Kai po JAV pilietinio 
karo vergovė buvo panaikinta, džiaugsmas truko labai neilgai. Paleisti į 
laisvę vergai nebežinojo, kur eiti ir ką daryti. Didelė dalis tiesiog išmirė 
iš bado, o kiti gi grįžo pas saviškius vergvaldžius ir puolę ant kelių 
maldavo priimti atgal.
Man šis klausimas labai primena Stalino nusistebėjimą 1939 spalį. Kodėl 
lietuviai, turintys turtingą istoriją, taip lengvai asimiliuojami lenkų, 
vokiečių, rusų ir net gudų?

"Vytautas Sinica. Vasario 16-oji - lemtingas pasirinkimas, leidęs išlikti 
lietuvių tautai"
3w propatria
- tauta siekia save valdyti, o to nesiekianti, tarkime, galvojanti, kad 
geriau priklausykime kam nors, kas mus valdys, kad tik būtų materialiai 
geriau, sočiau ar saugiau gyventi, pagal tarptautinę teisę net negali 
vadintis tauta. Tai tėra etnosas... bendruomenė.
-
Kaip galima apibudinti siandienini Lietuvos etnosa po Nepriklausomybes 
atgavimo? Kaip is rusiskos komedijos, kuri etnosui sukelia nostalgija:
- Kas cia gaidys, - visi kaliniai is baimes i kampus sulindo.
- Jis, jis... ne as, - keletas isstenejo
- As dabar cia busiu jusu gaidys ! - isdidziai nustate tvarka musu valstybes 
elitas

"R.Sadauskas-Kvietkevičius. Pribrendome prarasti laisvę, bet nėra kam jos 
atiduoti"
3w 
delfi.lt/news/ringas/lit/rsadauskas-kvietkevicius-pribrendome-prarasti-laisve-bet-nera-kam-jos-atiduoti.d?id=56151769

Esavičius 2012 m. birželis 2 d., šeštadienis
....
Kartą su vienu labai žymiu „šoumenu“ užsukome į senamiestyje buvusį vieną 
aplinkosaugos departamentą. Jam vadovavo neaiškaus amžiaus „moterė“, viena 
iš feministinių A.M.Pavilionienės pasekėjų. Užėję pas ją į kabinetą buvom 
labai džiugiai sutikti. „Moterė“ liepė savo sekretorei atnešti kavos ir 
konjako. Mano kompanjonas nusistebėjo ir paklausė ar ji nebijanti taip, 
darbo dienos viduryje, gerti konjaką? Man ligi šiol įstrigęs atmintyje jos 
atsakymas: „Na jau, ko bijoti, Maskvos jau nebėra, dabar mes patys sau 
šeimininkai, TODĖL DAROM KĄ NORIM“. Apgailėtina. Laikinai paleistų į laivę 
vergų lėbavimas, nei kiek nesusimastant nei apie pasekmes nei apie realybę. 
Juk griežtai lakomas vergas, kai jį paleidžia į laisvę, mėgaujasi 
nebaudžiamumu, todėl daro vis daugiau nusikaltimų, o vėliau tiesiog 
degraduoja arba grįžta pas savo šeimininkus vergauti toliau. Paskaitykite 
JAV vergų išlaisvinimo įstoriją. Tie kam suformuota vergo savivoka iš jos 
nebegali išsilaisvinti. Jiems pastoviai reikalingas botagas ir meduolis. 
Patys jie nesugeba sukurti pridėtinės vertės ir nesugeba gyventi 
bendruomeniškai. Jie prasiskolina ir sužlugdo/iššvaisto viską kas jiems, 
istorijos vingrių pasekoje, atlieka nuo buvusių šeimininkų.

Mūsų ilgai prievartautas „elitas“, netekęs vieno šeimininko ir susipainiojęs 
savo vergiškame „darom ką norim“, jau dabar karštligiškai ieško naujo 
vegvaldžio iš kurio galėtų gauti nurodymus kaip elgtis. Laisvai gyventi jie 
nesugeba, prie Maskvos valdymo jie grįžti nebegali, todėl jų akys vis 
dažniau krypsta į Lenkiją. Koks ne kos o šeimininkas. Jų supratimas 
paprastas kaip ir pas visus vergus, “ Na ir kas, kad nebeteksime savo 
istorijos, po truputį prarasime kalbą, nebeteksime laisvės ir didžiosios 
dalies bendruomenės, bet užtat pagaliau bus ŠEIMININKAS, kuris nurodys ką 
daryti ir kurį galėsime keikti (tyliai) dėl savo nesekmių.“ Sovietijoje 
išdresiruota Lietuviška „inteligencija“ (Solženycinas įvardino tiksliau – 
OBRAZOVANŠČINA) vėl po truputį pradeda ruošti Lietuvius lenkų kalbinei ir 
įstorinei invazijai (pav. Lietuvių kalbos „saugotojų“ A.Smetonos ir 
I.Smetonienės straipsniai, taip pat grubus lenkiškos istorinės 
interpretacijos leidinys „Suvalkų sutartis, faktai ir interpretacijos“ 
siekiantis išteisinti lenkų niekšybę ir t.t.). Visa tai ilgai siekiančių 
planų mentaliniai pamatai prievartaujantys Lietuvos visuomenės viešąją 
nuomonę.