sava nuomone ir rusu propogandos praplautos galvos nuomone nera tas pats. Jei ta nuomone melaginga, skirta kirsinti zmones, ja skleist nusikalstama. -- svyt/bmw e39 "krislas" <a@b.com> wrote in message news:n3ju3r$uct$1@trimpas.omnitel.net... > Papildysiu: > http://faktai.lt/lietuva/dienos-deimanciukas-delfiu-kolumnistas-r-valatka-analizuoja-tarptautine-politika/ > Va tokia vat "tarptautinės politikos analizė iš iškilaus politikos > apžvalgininko lūpų". O kiek laimingų tuo.... > > Kažkaip taip jau susiklostė, kad ritamės į visišką užribį visose srityse > (gali būti kitokių nuomonių). Gūdu skaityti, žiūrėti "sistemines" > lietuviškas MIP. Paradoksas - tarybinis laikotarpis išaugino kartas, > kurios sustojo Baltijos kely, neišsigando Sausio 13. Kokie > "nepriklausomybės" 25 metų laimėjimai (neskaičiuojant maximų)? Kiekvieną, > savo nuomonę turintį, vadinti "5 kolona" ir laikyti pavojingesniu už > teroristus? > http://www.ekspertai.eu/lietuvojepenktoji-kolonakelia-didesne-gresme-nei-terorizmas/ > 1940 irgi būta nuotaikų ir supratimo, kad "neprigulmingai" Lietuvai būti > nelabai išeina, ir saulės parvežti dalis atstovų važiavo visiškai > nuoširdžiai. > > Anyway, egzistuosime lygiai tol, kol kažkuris iš didžiųjų nenuspręs > kitaip. Tik kasmet vis labiau suvargdami. > > > > 2015.11.30 22:10, Vidas Makauskas rašė: >> "Kas yra baudžiauninkui LAISVĖ?" >> pilietis.delfi.lt/voxpopuli/kas-yra-baudziauninkui-laisve.d?id=56299229 >> Stebint kas vyksta, nejučiomis ateina palyginimas. Kai po JAV pilietinio >> karo vergovė buvo panaikinta, džiaugsmas truko labai neilgai. Paleisti į >> laisvę vergai nebežinojo, kur eiti ir ką daryti. Didelė dalis tiesiog >> išmirė >> iš bado, o kiti gi grįžo pas saviškius vergvaldžius ir puolę ant kelių >> maldavo priimti atgal. >> Man šis klausimas labai primena Stalino nusistebėjimą 1939 spalį. Kodėl >> lietuviai, turintys turtingą istoriją, taip lengvai asimiliuojami lenkų, >> vokiečių, rusų ir net gudų? >> >> "Vytautas Sinica. Vasario 16-oji - lemtingas pasirinkimas, leidęs išlikti >> lietuvių tautai" >> 3w propatria >> - tauta siekia save valdyti, o to nesiekianti, tarkime, galvojanti, kad >> geriau priklausykime kam nors, kas mus valdys, kad tik būtų materialiai >> geriau, sočiau ar saugiau gyventi, pagal tarptautinę teisę net negali >> vadintis tauta. Tai tėra etnosas... bendruomenė. >> - >> Kaip galima apibudinti siandienini Lietuvos etnosa po Nepriklausomybes >> atgavimo? Kaip is rusiskos komedijos, kuri etnosui sukelia nostalgija: >> - Kas cia gaidys, - visi kaliniai is baimes i kampus sulindo. >> - Jis, jis... ne as, - keletas isstenejo >> - As dabar cia busiu jusu gaidys ! - isdidziai nustate tvarka musu >> valstybes >> elitas >> >> "R.Sadauskas-Kvietkevičius. Pribrendome prarasti laisvę, bet nėra kam jos >> atiduoti" >> 3w >> delfi.lt/news/ringas/lit/rsadauskas-kvietkevicius-pribrendome-prarasti-laisve-bet-nera-kam-jos-atiduoti.d?id=56151769 >> >> Esavičius 2012 m. birželis 2 d., šeštadienis >> ... >> Kartą su vienu labai žymiu „šoumenu“ užsukome į senamiestyje buvusį vieną >> aplinkosaugos departamentą. Jam vadovavo neaiškaus amžiaus „moterė“, >> viena >> iš feministinių A.M.Pavilionienės pasekėjų. Užėję pas ją į kabinetą buvom >> labai džiugiai sutikti. „Moterė“ liepė savo sekretorei atnešti kavos ir >> konjako. Mano kompanjonas nusistebėjo ir paklausė ar ji nebijanti taip, >> darbo dienos viduryje, gerti konjaką? Man ligi šiol įstrigęs atmintyje >> jos >> atsakymas: „Na jau, ko bijoti, Maskvos jau nebėra, dabar mes patys sau >> šeimininkai, TODĖL DAROM KĄ NORIM“. Apgailėtina. Laikinai paleistų į >> laivę >> vergų lėbavimas, nei kiek nesusimastant nei apie pasekmes nei apie >> realybę. >> Juk griežtai lakomas vergas, kai jį paleidžia į laisvę, mėgaujasi >> nebaudžiamumu, todėl daro vis daugiau nusikaltimų, o vėliau tiesiog >> degraduoja arba grįžta pas savo šeimininkus vergauti toliau. Paskaitykite >> JAV vergų išlaisvinimo įstoriją. Tie kam suformuota vergo savivoka iš jos >> nebegali išsilaisvinti. Jiems pastoviai reikalingas botagas ir meduolis. >> Patys jie nesugeba sukurti pridėtinės vertės ir nesugeba gyventi >> bendruomeniškai. Jie prasiskolina ir sužlugdo/iššvaisto viską kas jiems, >> istorijos vingrių pasekoje, atlieka nuo buvusių šeimininkų. >> >> Mūsų ilgai prievartautas „elitas“, netekęs vieno šeimininko ir >> susipainiojęs >> savo vergiškame „darom ką norim“, jau dabar karštligiškai ieško naujo >> vegvaldžio iš kurio galėtų gauti nurodymus kaip elgtis. Laisvai gyventi >> jie >> nesugeba, prie Maskvos valdymo jie grįžti nebegali, todėl jų akys vis >> dažniau krypsta į Lenkiją. Koks ne kos o šeimininkas. Jų supratimas >> paprastas kaip ir pas visus vergus, “ Na ir kas, kad nebeteksime savo >> istorijos, po truputį prarasime kalbą, nebeteksime laisvės ir didžiosios >> dalies bendruomenės, bet užtat pagaliau bus ŠEIMININKAS, kuris nurodys ką >> daryti ir kurį galėsime keikti (tyliai) dėl savo nesekmių.“ Sovietijoje >> išdresiruota Lietuviška „inteligencija“ (Solženycinas įvardino tiksliau – >> OBRAZOVANŠČINA) vėl po truputį pradeda ruošti Lietuvius lenkų kalbinei ir >> įstorinei invazijai (pav. Lietuvių kalbos „saugotojų“ A.Smetonos ir >> I.Smetonienės straipsniai, taip pat grubus lenkiškos istorinės >> interpretacijos leidinys „Suvalkų sutartis, faktai ir interpretacijos“ >> siekiantis išteisinti lenkų niekšybę ir t.t.). Visa tai ilgai siekiančių >> planų mentaliniai pamatai prievartaujantys Lietuvos visuomenės viešąją >> nuomonę. >> >> >