Tema: Re: JAVtamnietu
Autorius: PukiS
Data: 2018-02-28 09:14:00
Taip į visus klausimus, pagal JTO susitarimus išskyrus darbo kodeksą. Ir
amerikiečiai Lietuvius samdo pagal LR darbo kodeksą ir moką lietuviškus
mokesčius. Beje pagal šitą tavo debilavotą apibrėžimą visos ambasados
yra karinės bazės.

O kur jav kariškiai gyvena - ne tavo supistas reikalas. Bet hintą duosiu
- ten kur jie yra - visur lietuvos kariniai objektai.