Tema: Re: JAVtamnietu
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-01 13:18:46
Nurodziau, kad juodu ant balto sutartyje :" Atlyginimas ir darbo užmokestis, papildomos išmokos ir jų didinimas nustatomi, vadovaujantis JAV įstatymais ir kitais teisės aktais"

Kas cia vis paciam neaisku? Lietuvoje -vadovaujantis JAV įstatymais ir kitais teisės aktais"

Perskaityk keleta syki, jei is pirmo karto nepavyksta suprast. Arba pprasyk, kad kas nors perskaitytu.

Tuo tarpu pats teigi, kad:

"Ir amerikiečiai Lietuvius samdo pagal LR darbo kodeksą ir moką lietuviškus mokesčius."

Tad klausimas-minimalios algos dydis JAV kariniame objekte, kuris randasi Lietuvoje, yra nustatomas pagal JAV istatymus ar pagal Lietuvos?

Jei klausimas neaiskus-paprasyk, kad kas nors paaiskintu. As paprasciau nesugebesiu :)