Tema: Re: JAVtamnietu
Autorius:
Data: 2018-03-01 09:11:21
Gal kas žino kur Lietuvoj galima sutikt amerikietį kariškį?
Paspausčiau jam leteną.

"PukiS"  wrote in message news:p788ef$37r$1@trimpas.omnitel.net...

Šaunuolis, ilgokai lakstei kol biški gudresnis kremliotrolis surado ką
reik. Daba nubėk dar kartą pas jį ir šitą tvarką surask:

"Vietos civilių darbuotojų valstybinio socialinio draudimo įmokos
mokamos, vadovaujantis abipusiškai sutarta tvarka"