Tema: Re: Nabasniku padave
Autorius: terapeutas
Data: 2018-03-09 12:19:56
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:p7tl84$j2r$1@trimpas.omnitel.net...
> vel daug teksto, uzuot paprastai parasius du skaicius: kiek okupantai
> vokieciai nuzude ir kiek ruskiai.
> Ale tai padaryt sudetinga, netgi turint oficialius duomenis? Kazin, kodel?
> Kodel vis mykiama , bet dvieju skaiciu neparasoma?

o tau kas? neissirenki kurios salies siandienos vaikus reikia karti? ar
kurios salies karo veteranams kvepavimo aparatus atjungti?

ziurek, paradoksas. jei tavo senelius nukale vokieciai, bet dabartines tavo
gimines zudo dabartiniai rusu vaikai tai busi toks bukai uzsiciklines ir
vistiek eisi uz rashkos valdzia, nes ji kazkada nuzude maziau? paaiskinkite
jei nesunku, man savo gintiska logika, prasau. ar per giliai mastau, ir cia
viso labo skaiciu totalizatorius? tipo kol neissilygins, tol nuomone
nepasikeis per amzius? net jei salis jau vadinasi nebe taip pat? reiskia
grynai rasinis/etninis pagrindas ar koks? dabartiniai rusijos gyventojai del
savo valdzios tupumo nekalti

siaip visai isivaizduoju situacija kai kazkurios salies pilietis rezia tavo
gerkle, tuo tarpu tavo galvoje tuo metu staiga prasisuka istoriniai skaiciai
(kuriuos pats subjektyviai nusprendei nuo kuriu metu skaiciuoti) ir po keliu
aritmetiniu veiksmu tavo zvilgsnyje pradeda rysketi nu toks grynas grynas
atleidimas rezianciajam, nes iki skaiciu balanso dar toli toli. teisingumas
pagal totalizatoriu. o ka, buna ir toks poziuris.

tuo tarpu normalus pasaulis savo poziuri i kazka linkes formuoti pagal
dabartines elgesio tendencijas