Tema: Re: Nabasniku padave
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-03-10 11:27:32
tu durnas ar kas tau yra, taigi skaicius turi, netgi sitam grupse buvo
nurodyti

"Gintas"  parašė naujienų news:p7u97j$44j$1@trimpas.omnitel.net...

Pridurke-nepasakok man ka skaiciuot. Cia kalbanciu apie okupacijas,
paprasiau nurodyt oficialiai skelbiamus skaicius kiek ruskiai nuzude ir kiek
okupantai vokieciai, skaiciuojant nuo 1939m.

Jeigu paciam rupi, kiek zuvo per pirmaji pasaulini-taip ir sakyk, o ne
spresk kas man turetu rupet