Tema: Re: Grazus skaiciai SGD
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-01-15 10:51:10
rusai savo laivui ivairiu galimybiu numate, tuo tarpu lietuviu pagrindinis tikslas-10m nuoma moket, sumontavus netgi papildoma iranga, idant maziau butu galima uzpildyt ta laiva. Ivardinta saugumo dedamoji uzdeta ant musu visu. Latviai su estais zvengia susiriesdami is lietuviu sugebejimo tiek investuoti i broliuku sauguma

Kas man tie rusai? Apmaudu, kai girdedamas per TV, kokie esam saunus, zinau kad skola nuo apvalaus nulio, atgavus nepriklausomybe, isaugo iki, cit: 
"Lietuvos bendroji skola užsieniui antro ketvirčio pabaigoje sudarė 35,3 mlrd. eurų, arba 81,6 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP), skelbia Lietuvos bankas."
http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/euras/lietuvos-skola-toliau-auga---pasieke-35300000000-EUR-1664167/

Nusipiesk grafika ir ivertink jo statuma :) 

Na, o jei nori apie rusus: 

"Maršalas Vasilevskis" — arktinės klasės Arc 4 laivas, tai reiškia, kad jis gali ramiai įveikti iki vieno metro storio ledą. Kam jam to reikia, jei jis ramiai stovės uoste, pastatytas prie Baltijos jūros pakrantės, netoli Romanovo kaimo, Kaliningrado srities Zelenogrado rajone? Visa esmė yra kituose šio projekto parametruose. Laivas gali būti naudojamas ne tik regazifikacijai — jis gali būti naudojamas kaip dujų transportavimo tanklaivis pakrantės reisuose, t.y. kaip įprastas SGD vežėjas, tame tarpe ir iš Sabetos uosto, todėl jam ir buvo reikalinga arktinė klasė.

Be to, "Maršalas Vasilevskis" pritaikytas laivams bunkeriuoti, t.y. jis galės tiekti kurą SGD varomiems laivams. Jei kas nors pamiršo, ES išleido reglamentą, kad nuo 2022 metų visi Baltijos jūros laivai turės naudoti variklius, kurie užtikrina, kad anglies dvideginio emisija būtų 0,1 proc., dabar šis standartas yra vienas procentas.




"Vitas" <vitas@vito.lt> schrieb im Newsbeitrag news:q1k3rp$guv$1@trimpas.omnitel.net...
> Gintai, tu geriau pakomentuok tokį paprastą dalyką - kai Lietuva statėsi 
> terminalą, rusai sakė, kad  "neapsimokės, nėra alternatyvos Gazpromo 
> dojumos, viskas tik brangs" ir t.t. , o lygiai tuo pat metu patys jau 
> statėsi panašų laivą!!! Kaip tau tai? Nesijauti apgautas rusų, kai 
> visada peikei ir dabar peiki mūsų terminalą?
> 
> 
>> Kaip ir lietuviškasis „Independence“, rusų terminalas talpina 170 tūkst. kubinių metrų suskystintų dujų, o išdujinimo apimtis siekia 13,2 milijono kubinių metrų per dieną („Independence“ – iki 11 mln. kubų). Terminalą pastatė ta pati gamintoja „Hyundai Heavy Industries Co.“, o sutarties vertė siekia 295 milijonus dolerių, nurodo portnews.ru. Palyginimui, „Independence“ pagaminimo kaina siekė apie 330 milijonų JAV dolerių, tačiau laivą Lietuva nuomoja iš Norvegijos kompanijos „Hyundai Heavy Industries Co., Ltd“ Lietuvai nusprendus išpirkti „Independence“ Seimo nariai priekaištavo, kad per dešimtmetį nuoma kainuos 700 mln. eurų, nors esą buvo galima iškart terminalą nupirkti pigiau.
>> 
>> Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/energetika/kaliningrade-prisisvartaves-sgd-terminalas-is-akies-luptas-independence-dvynys-664-1077332?copied
>> 
>