Gintasai, ne tu juk kaltas, kad toks durnas gimei. As, pavyzdziui, nenoriu Graikijos skolas apmoketi. Geriau paciam prisiskolinti ir tegu kiti skolas apmoka. On Tue, 15 Jan 2019 10:51:42 +0200, Gintas wrote: > rusai savo laivui ivairiu galimybiu numate, tuo tarpu lietuviu > pagrindinis tikslas-10m nuoma moket, sumontavus netgi papildoma iranga, > idant maziau butu galima uzpildyt ta laiva. Ivardinta saugumo dedamoji > uzdeta ant musu visu. Latviai su estais zvengia susiriesdami is lietuviu > sugebejimo tiek investuoti i broliuku sauguma > > Kas man tie rusai? Apmaudu, kai girdedamas per TV, kokie esam saunus, > zinau kad skola nuo apvalaus nulio, atgavus nepriklausomybe, isaugo iki, > cit: > "Lietuvos bendroji skola užsieniui antro ketvirčio pabaigoje sudarė 35,3 > mlrd. eurų, arba 81,6 proc. bendrojo vidaus produkto (BVP), skelbia > Lietuvos bankas." > http://www.ve.lt/naujienos/ekonomika/euras/lietuvos-skola-toliau-auga--- pasieke-35300000000-EUR-1664167/ > > Nusipiesk grafika ir ivertink jo statuma :) > > Na, o jei nori apie rusus: > > "Maršalas Vasilevskis" — arktinės klasės Arc 4 laivas, tai reiškia, kad > jis gali ramiai įveikti iki vieno metro storio ledą. Kam jam to reikia, > jei jis ramiai stovės uoste, pastatytas prie Baltijos jūros pakrantės, > netoli Romanovo kaimo, Kaliningrado srities Zelenogrado rajone? Visa > esmė yra kituose šio projekto parametruose. Laivas gali būti naudojamas > ne tik regazifikacijai — jis gali būti naudojamas kaip dujų > transportavimo tanklaivis pakrantės reisuose, t.y. kaip įprastas SGD > vežėjas, tame tarpe ir iš Sabetos uosto, todėl jam ir buvo reikalinga > arktinė klasė. > > Be to, "Maršalas Vasilevskis" pritaikytas laivams bunkeriuoti, t.y. jis > galės tiekti kurą SGD varomiems laivams. Jei kas nors pamiršo, ES > išleido reglamentą, kad nuo 2022 metų visi Baltijos jūros laivai turės > naudoti variklius, kurie užtikrina, kad anglies dvideginio emisija būtų > 0,1 proc., dabar šis standartas yra vienas procentas. > > > > > "Vitas" <vitas@vito.lt> schrieb im Newsbeitrag > news:q1k3rp$guv$1@trimpas.omnitel.net... >> Gintai, tu geriau pakomentuok tokį paprastą dalyką - kai Lietuva >> statėsi terminalą, rusai sakė, kad "neapsimokės, nėra alternatyvos >> Gazpromo dojumos, viskas tik brangs" ir t.t. , o lygiai tuo pat metu >> patys jau statėsi panašų laivą!!! Kaip tau tai? Nesijauti apgautas >> rusų, kai visada peikei ir dabar peiki mūsų terminalą? >> >> >>> Kaip ir lietuviškasis „Independence“, rusų terminalas talpina 170 >>> tūkst. kubinių metrų suskystintų dujų, o išdujinimo apimtis siekia >>> 13,2 milijono kubinių metrų per dieną („Independence“ – iki 11 mln. >>> kubų). Terminalą pastatė ta pati gamintoja „Hyundai Heavy Industries >>> Co.“, o sutarties vertė siekia 295 milijonus dolerių, nurodo >>> portnews.ru. Palyginimui, „Independence“ pagaminimo kaina siekė apie >>> 330 milijonų JAV dolerių, tačiau laivą Lietuva nuomoja iš Norvegijos >>> kompanijos „Hyundai Heavy Industries Co., Ltd“ Lietuvai nusprendus >>> išpirkti „Independence“ Seimo nariai priekaištavo, kad per dešimtmetį >>> nuoma kainuos 700 mln. eurų, nors esą buvo galima iškart terminalą >>> nupirkti pigiau. >>> >>> Skaitykite daugiau: >>> https://www.15min.lt/verslas/naujiena/energetika/kaliningrade- prisisvartaves-sgd-terminalas-is-akies-luptas-independence- dvynys-664-1077332?copied >>> >>>