o nėra kartais taip kad jei du threadai eina pas tą pačią klasę... kad reik klasę daryt synchronized? t.y. vienas blokuojasi kol kitas baigiasi. šiuo atveju aš kogero pagalvočiau apie scenos klasės sinchronizavimą, kad jei heartbeat'as nori daryt kažką - sulauktų kol numarinamas objektas (kartu ir iš masyvų pašalinamas) jei dabar tu synchronized padarei low level funkcijas tai labai mažas tavo sinchronizuotumo scope'as... ir kogero jokio tolko iš to negauni. "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message news:hpk39o$1al$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Ne taip senai pradejau dirbt su java, kurti appletus kurie daug dirba > su grafika, na tiksliau zaidimus ir pas mane branduolyje naudojasi > threadas kuris atsako uz ekrano perpiesima bei zaidimo heartbeat funkcija > (laikas nuo laiko objektu dalyvaujanciu zaidime apdirbima, toki kaip ju > judejimas, kazkokios kitos life cycle funkcijos). Naudoju gan standartine > ideologija, yra scena ir aktoriai (zaidime dalyvaujantys objektai). Na ir > zinau apie toki funkciju modifikatoriu kaip synchronized taciau kazkaip > neradau gero aprasymo kaip ji naudoti efektyviai. > > Vat ir paleidus is eclipse editoriaus rodos viskas graziai veikia, o > jei appletas leidziasi is web tai retkarciais man jis luzteli butent darbe > su masyvu kiek pastebejau, kad buna kartais kreipiamasi i jau > neegzistuojanti aktoriu (na jie turi givybe, gali mirti ir tada buna > automatiskai heartbeate pasalinami), kaip suprantu blogai sudeliojas > synchronized modifikatorius ar tai ne visur. > > Gal kas gali apsviesti kaip ji (synchronized) efektyviai naudoti ir kur > tiksliai reikia delioti? as lyg sudejas ant visu zemo lygio funkciju > kurios i masyva kreipiasi bet kartais tai vistiek nutinka, na bet kokia > info kuri paaiskintu tolkom apie synchronized nekenktu..