Dar tik su tuo pradedu, bet kadangi planai yra ne viena geima kept o daug tai manau vistiek teks issiaiskint viska, siaip tai yra GameEngine konfiguracija ka pirmiau kviest ar heartbeat ar paint, viskas kvieciama 1 threade, tik arba arba vienas arba kitas metodas pirmiau, ner kvieciami abu vienu metu. "lomzig@work" <kp@work.gg> wrote in message news:hpkanh$cfm$1@trimpas.omnitel.net... >o tai vat heartbeat viduje kviečiami scenos metodai? paint ir heartbeat > kviečiami lygiagrečiai? imho galėtum pradėt nuo šių abiejų > sinchronizavimo... toliau jau matytūsi, nes gali būt kad "susitvarkė" tai > tokia situacija kai tiesiog labiau tikėtina kad tau "pasiseks" bet jei koks > vargšas paleis tavo appletą ant sistemos su daug branduolių... sėkmė gali > pasidėt kažkur anapus... nu aš bent pamenu kaip dėstytojas tyčiodavosi > univere kai studikų programėlės veikė ant jų laptopų, o paleidus ant daug > procų turinčio servo būdavo o_O :D aahhh the memories :) > > "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message > news:hpk9fa$aha$1@trimpas.omnitel.net... >> Cia mazdaug tokia struktura >> >> Appletas - > Sukurta klase kazkas tokio kaip GameEngine kuri daryta >> reusable daugumai zaidimu, kuriant kazkoki zaidima veldejasi GameEngine >> klase kuri yra nuveldeta is Applet, tada ten kazkas daugiau implementinama >> ziurint ko reikia konkreciu atveju. >> >> Tada GameEngine turi scena pagal interfeisa esant scenai ji apdirbama, >> vieni pagrindiniu metodu tai: >> >> public void heartbeat(); >> public void paint(Graphics g); >> >> Tiek scenos tiek aktoriaus interfeisai nuo kuriu kurtos scenos ir aktoriai >> turi savyje siuos metodus, scena pirmoje eileje abstrakti klase su daliniu >> funkcionalumu kuri is GameEngine gauna heartbeat ir paint call'us, ir po >> to dar processina su jais visus esamus aktorius. >> >> Tada scena gali buti mouse ar keyboard listeneris (jei tai ji >> implementuoja, GameEngine siuncia atitinkamus eventus jai) ir tie eventai >> gali atlikti kazkokiu aktoriu zudyma ar apdirbima, dabar va biski >> perziurineju viska ir pasalinus siek tiek kodo kuris pagal ideja neturi >> niekad ivykt rodos kad veikia. >> >> Va jei idomu galima dirstelt i zaidimuka :) http://www.lythum.eu/click-me >> >> Tiesa cia drupal saitas dar ne iki galo sutvarkytas toks tai daug demesio >> nereik kreipt, na bet dar ir neviesinu per daug sio viso reikalo kol tik 1 >> zaidimas ir t.t. :) >> >> >> >> >> >> "lomzig@work" <kp@work.gg> wrote in message >> news:hpk7nj$7um$1@trimpas.omnitel.net... >>>o nėra kartais taip kad jei du threadai eina pas tą pačią klasę... kad >>>reik >>> klasę daryt synchronized? t.y. vienas blokuojasi kol kitas baigiasi. >>> šiuo atveju aš kogero pagalvočiau apie scenos klasės sinchronizavimą, kad >>> jei heartbeat'as nori daryt kažką - sulauktų kol numarinamas objektas >>> (kartu >>> ir iš masyvų pašalinamas) >>> >>> jei dabar tu synchronized padarei low level funkcijas tai labai mažas >>> tavo >>> sinchronizuotumo scope'as... ir kogero jokio tolko iš to negauni. >>> >>> "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message >>> news:hpk39o$1al$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> Ne taip senai pradejau dirbt su java, kurti appletus kurie daug dirba >>>> su grafika, na tiksliau zaidimus ir pas mane branduolyje naudojasi >>>> threadas kuris atsako uz ekrano perpiesima bei zaidimo heartbeat >>>> funkcija >>>> (laikas nuo laiko objektu dalyvaujanciu zaidime apdirbima, toki kaip ju >>>> judejimas, kazkokios kitos life cycle funkcijos). Naudoju gan >>>> standartine >>>> ideologija, yra scena ir aktoriai (zaidime dalyvaujantys objektai). Na >>>> ir >>>> zinau apie toki funkciju modifikatoriu kaip synchronized taciau kazkaip >>>> neradau gero aprasymo kaip ji naudoti efektyviai. >>>> >>>> Vat ir paleidus is eclipse editoriaus rodos viskas graziai veikia, o >>>> jei appletas leidziasi is web tai retkarciais man jis luzteli butent >>>> darbe >>>> su masyvu kiek pastebejau, kad buna kartais kreipiamasi i jau >>>> neegzistuojanti aktoriu (na jie turi givybe, gali mirti ir tada buna >>>> automatiskai heartbeate pasalinami), kaip suprantu blogai sudeliojas >>>> synchronized modifikatorius ar tai ne visur. >>>> >>>> Gal kas gali apsviesti kaip ji (synchronized) efektyviai naudoti ir >>>> kur >>>> tiksliai reikia delioti? as lyg sudejas ant visu zemo lygio funkciju >>>> kurios i masyva kreipiasi bet kartais tai vistiek nutinka, na bet kokia >>>> info kuri paaiskintu tolkom apie synchronized nekenktu.. >>>