o tai protokolas užtikrins kad po isAlive() nepataps isDead() ? :) ta prasme po isAlive tu gali ilgai dar kažką veikti o pasirodys kad jam jau galva nukirsta... nu aš noriu pasakyti kad du metodai vienas paskui kitą gali paklaust ar isAlive, ir abiem pasakyta kad jooo afigėnai, bet kai vienas iš jų padarys isDead() kitas jau nebeturės šansų apie tai sužinot - bam race condition, bam crash? "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message news:hpklkd$uda$1@trimpas.omnitel.net... > Tai su juo darbo protokolas yra pries kazkokius apdirbimus tikrint > isAlive() o po to ten jau kazka daugiau darai jei jis alive, na tikiuosi > viskas bus ok, man svarbu buvo susigaudyt synchronized veikima... > > > "lomzig@work" <kp@work.gg> wrote in message > news:hpkl0f$tcm$1@trimpas.omnitel.net... >> su is alive nieko neapgausi :) >> tavo heartbeatas vistiek galės pasižiūrėt - a gyvas ... oookej, o tuo >> metu >> iki OOOOkej, žmogus pele pamygs ir sajonara :) >> ant tokių dalykų univėroj droždavo kai gerus... >> ta prasme race conditionams eliminuoti yra skirtos OS/aplinkos priemonės, >> pačiam kad tokį dalyką sukodinti naudojant grynai high level programavimo >> kalbą, nelabai įmanoma. >> dėl tos priežasties dauguma programavimo kalbų turi tokias priemones kaip >> synchronized, ir t.t. >> >> >> "Jornada Del Muerto" <ask@me.email> wrote in message >> news:hpkeap$i12$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ten beda tokia kad ne is threado o per pvz mouse eventus gali kazkas ir >>> vykt su aktoriais, bet nuo siandien pradesiu neeliminuoti aktoriu is >>> masyvo kitur, jie turi boolean isAlive(); ir ta flaga aktoriuj jei >>> padarai >>> false, tai sekantis heartbeat kuris processina aktorius tokius pasalina >>> tiesiog... >>