perbegi per visus nejudancius taskus, suskaiciuoji atstumus tarp ju ir judancio tasko, iteruoji ir skaiciuoji atstumu(pries tai buvusios iteracijos ir dabartines) skirtumus ir ziuri kuris didziausias :) "Grutas" <kam@jis.lt> wrote in message news:go5ft3$nu5$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Reiketu patarimo, kaip geriau realizuoti algoritma tokiam uzdaviniui: yra > vienas judantis taskas, taip pat yra kruva kitu nejudanciu tasku (kalba > eina apie plokstuma siuo atveju). Reikia efektyviai nustatineti, prie > kurio is nejudanciu tasku arteja judantis taskas, taip pat atstuma iki jo. > Manau, kad kazkas tokio turetu buti organizuojama zaidimuose. Taigi, gal > kas mesteltu raktiniu zodziu dedulei guglui? Arba gal jau zinot, koks > algoritmas tai realizuotu geriausiai? > > Dekui!